03.02.2012

PRISPEVKI IN MNENJA BRALCEV

V uredništvu smo se odločili, da bomo nekatere prispevke in mnenja bralcev objavljali tudi na spletni strani. Za vsako prejeto sporočilo, še bolj pa za vse spodbude, se iskreno zahvaljujemo.

Deli z ostalimi

Pozdravljeni!

Kako je mogoče, da je bilo prej, če se ne motim minimalno 65% proti kompromisnemu družinskemu zakoniku (pol leta nazaj), sedaj je pa že večina za?

Menim, da so zadnje raziskave prirejene, zato da lahko politiki in zagovorniki DZ pritiskajo. Verjamem, da bi vsi Srbi, Hrvatje, muslimani in drugi, ki so volili Jankovića, glasovali PROTI zakoniku. Torej je še vedno večina proti zakoniku.

Ne morem verjeti, da ljudje še vedno verjamejo tem raziskavam.

Lp,

M. H.

Pozdravljeni!

Vsem sodelavcem Civilne iniciative za družino in pravice otrok: Iskrena hvala! Zahvaljujem se vam za vse, kar počnete v zvezi z ohranitvijo družine kot vrednote. Hvaležen sem vam, ker kljub zgražanjem in negativnim odzivom v javnosti ter neutemeljenih sodbah o nestrpnosti še vedno vztrajate pri svojih stališčih. Res ste možje in žene na mestu! Naj bo skupaj z zahvalo izrečena tudi pohvala. Čestitke za dosego vseh dosedanjih prizadevanj. Upam in tudi verjamem, da bomo na koncu uspešni. Še tako naprej in Bog vas blagoslovi!

M. K.

Spoštovani!

Prav lepo pozdravljeni. Zahvaljujem se za vse poslane novice, ki jih budno spremljam in se vam iskreno zahvaljujem za veliko poslanstvo v prid slovenskih družin.

Sama sem vpeta v delo z mladimi že 17 let in vedno bolj spoznavam, da je prav družina prva, ki lahko mlademu človeku zagotavlja zdravo rast in razvoj, da se mladi lažje vključujejo v življenjsko okolje in so v njem tudi dejavni. Ta izkušnja je v našem kraju močno vidna, saj vse odgovorne funkcije v mladinskih projektih prevzemajo prav tisti, ki so bili kot otroci pred 15-timi leti udeleženci oratorija in leto za letom prevzemali tudi odgovornost animatorstva in vodenja.

Iskreno vam želim, da bi tudi vaše zavzeto delo obrodilo bogate sadove!

L. K.

Spoštovani!

Čestitke za vse vaše prizadevanje. Veselim se, da nam bo dano pomagati našim otrokom živeti ob očetu in materi. Po vseh svojih močeh si bom prizadevala, da bomo zbrali dovolj podpisov za referendum. V tej akciji je prostor za ljubezen do naših družin, otrok in slovenskega naroda.

»Pošteno stoj na svojem mestu, govori tako, kakor je prav, in se nikogar ne boj.« (A.M. Slomšek)

Obilo veselja in božjega blagoslova,

M. Ž.

Spoštovani!

V teh dneh praznujemo spomin na dogodke pred enaindvajsetimi leti, ko smo se na plebiscitu odločili za samostojno pot.

Letošnje leto smo slovesno praznovali 20 let naše Slovenije z željo, za novih 20 uspešnih let. Vsak od nas lahko k temu prispeva. Iskrene čestitke ob dnevu samostojnosti in enotnosti.

Želim vam tudi mirne in prijetne božične praznike, ki naj vas nagovorijo s hvaležnostjo do vsega, kar nam Bog daje. V novem letu pa naj se vam izpolni čim več želja, spoznajte zanimive in prijetne ljudi, z najdražjimi naj se vam dogajajo same lepe stvari.

Ponosno in uspešno v leto 2012!

A. J.

Spoštovani g. Primc,

a si predstavljate, da v eni izmed držav v naši soseščini obstaja sklad za pomoč družinam. Če mlada družina podpiše s tem skladom pogodbo, da bosta mož in žena poročena najmanj 25 let in da bosta imela najmanj 3 otroke, tej družini sklad podari veliko parcelo z novo hišo na podeželju. K temu premakne še par 1000 EUR začetnega kapitala ... Do sedaj je to možnost izkoristilo že okrog 1500 mladih družin.

Lep pozdrav, D. M.

Hvala, ker v tej brezupni in črni situaciji v naši državi ohranjate vedrino in optimizem. Prav vaša drža mi daje moč in upanje! Naj bo tako tudi v letu 2012, prazniki pa zazrti v preprostost in toplino jaslic!!

Srečno,

V. R.

Spoštovani,

Čestitam za strokovno in vsebinsko jasno argumentiran Dopolnilni odgovor Ustavnemu sodišču oz. implicitno tudi pobudnikom ustavne presoje pobude za referendum o Družinskem zakoniku.

Predvsem si po mojem mnenju zasluži izrecne pohvale vsebina na str. 4-5, kjer je jasno predstavljeno razlikovanje med objektivnimi okoliščinami (spol) in osebnimi okoliščinami (spolna usmerjenost).

Razveselila me je tudi vsebina drugega odstavka na str. 9, kjer je predstavljena potrebnost krepitve preventive pri uresničevanju otrokovih koristi v zakonski zvezi in zunajzakonski skupnosti, ter ignoranca do krepitve omenjene preventive s strani tistih, ki so podprli Družinski zakonik, v obliki, v kakršni je bil sprejet.

Hvala za vaš trud in požrtvovalnost!

G. K.

Hvala in čestitke za opravljeno delo in vložen trud za pravo stvar. Podpiram in pričakujem racionalno odločitev US, ki nem pravice do referenduma ne bi smelo odreči.

LP,

I. R.

Čestitam za pogum, da odkrito in odločno govorite o vrednotah, ki so nam svete, in jih branite.

V času zbiranja podpisov sem bila prostovoljka. S soprostovoljci smo se spraševali, zakaj se mnogi ljudje, ki hodijo mimo nas, obračajo proč in nas grdo gledajo. Potem pa sem se spomnila, da sem v četrtek zvečer slučajno ujela na TV (Slovenija ali POP TV, ne spominjam se natančno), češ da smo nasprotniki družinskega zakonika tudi proti samohranilkam, katerih otroci odraščajo brez očeta.

To je bil seveda obupen poskus pred naslednjim dnem, kako odvrniti ljudi od podpisovanja. Tudi sama sem samohranilka in prav zato še bolj vneto podpiram družino, ker se zavedam, česa nimajo moji otroci. Ljudje nismo idealni, še manj so idealne razmere, v katerih živimo.

Mislim,da bi morali bolj jasno poudariti, da smo proti, da bi otroka posvojili lezbijki ali dva geja in proti, da bi pri nas prakticirali nadomestno materinstvo. Da je to v resnici naš primarni namen, da preprečimo take sprevrženosti, ki bodo sledile temu, če bo sporni družinski zakonik sprejet. In da ne ogrožamo nobene samohranilke, ki po svojih najboljših močeh vzgaja svojega otroka, kot najbolje ve in zna, prav tako nimamo namena odvzemati otroke lezbijkam, če jih imajo iz prejšnje zveze. Ne odobravamo pa "izdelave otrok po naročilu" zdravim odraslim ljudem, ki vedo, kako pridejo otroci na svet, pa to odklanjajo!

Slutim, da bodo v času pred referendumom, če bo do njega prišlo, mediji spet privlekli na dan ta argument, ki sploh ni resničen. Oni to znajo - predstaviti stvar tako, da nagovorijo množico, tako kot njimi ustreza.

N. N.

Spoštovani!

Živela sem z mamo, ki se nikoli ni poročila s mojim očetom, s katerim še po skoraj šestih desetletjih nista uredila svojega odnosa. Pretrpela sem mnogo fizičnega in psihičnega nasilja od obeh. Edino zdravilo je umik, ker kljub inteligenci in staranju ne dozorita.

V teh razmerah sem si pridobila dobro izobrazbo in dano mi je bilo ustvariti pet člansko družino, kar je bilo zaradi moje dediščine zelo težko. Moje travme so deloma prešle še na potomce.

Lahko upravičeno iz izkustva, ki potrjuje stroko trdim, da le oče in mati, ki sta urejeni osebnost lahko dasta otroku kar potrebuje.

Bog naj podpira vaša prizadevanja in nam da zdrave pameti.

M. N.

Hvala lepa vsem, ki se trudite in nas vse nagovarjate k dobremu, posebno gospodu Alešu Primcu. Na vse vas kličem obilo božjega blagoslova, varstva in miru.

Prisrčen pozdrav,

L. F.

Tudi sam sem zelo vesel odziva državljanov in tudi vseh tistih, ki imajo toliko poguma in razuma, da svoje gledanje o družini javno predstavijo. Vsa čast lepotici [kandidatka za Miss Zemlje Monika Erjavec, op. ur.], ki je to izrekla. Ne bom je ocenil samo po zunanjosti ampak tudi po notranji lepoti, ki je vrednejša od prvega.

Vse te nerazumne poteze zoper tradicionalno obliko družine bodo verjetno imele kratko sapo, saj se bomo morali enkrat soočiti z vso bedo stanja duha v naši družbi, ki kljub "modernosti" večkrat ne dosega nivoja pračloveka.

Izražam vam vso podporo in samo pogumno naprej. In seveda iskrena hvala za vaš trud, ki ga vlagate v javno dobro. Prihodnost bo to znala ceniti.

A. V., Dravograd

Trenutna oblast je ali nora ali pa pijana. Če bi bila pijana, bi upali, da se strezni. Ker pa je oblastno nora, jo pred novimi volitvami lahko ustavimo samo z referendumi. Zato se narod tako angažira.

O nestrpnosti prav zaradi norosti govorijo najbolj nestrpni. To pa je v tem trenutku, katastrofalna manjšina, ki sedi v DZ in posiljuje vse, ki mislijo drugače kot oni.

Lp, A. S.

Res iskrene čestitke ob tolikem uspehu. Prepričana sem, da bodo vsi zlobni in nestrpni nasprotniki slej kot prej utihnili, saj bo zmagalo Dobro, oziroma že zmaguje, zlo pa brca z zadnjimi močmi.

M.G.

Pozdravljeni,

jaz upam, da nam bo uspelo, sama sem tudi želela oddati podpisa pa ga nisem mogla, ker sem bila v času uradnih ur v službi, potem je bilo pa že prepozno, kar me duša boli, digitalen podpis pa tako zakompliciran, da ga nisem znala uporabiti (drugače ga uporabljam za DURS in gre avtomatično).

Spomnila sem se tistega pregovora: Kapljica ne naredi v skalo luknjo s silo, ampak z prostim padanjem, torej, če bomo vztrajali, bomo uspeli. Dobro bi bilo, da bi se istočasno lahko podpisovali tudi proti splavu, tako bi bilo dve muhe na en mah ...

Lep pozdrav.

K. G.

Pozdravljeni!

Tudi jaz sem oddala podpis za družinski referendum. Prijetno presenečena sem bila, ko smo pred uradom čakali v vrsti. Prišle so tudi starejše gospe od blizu in daleč.

Lep pozdrav,

S. B.

Spoštovane poslanke in poslanci, zagovorniki novega družinskega zakonika,

iskreno se vam zahvaljujem za vašo izdatno pomoč pri zbiranju podpisov za družinski referendum. Če se vam ne bi tako mudilo z ustavno presojo, bi toliko podpisov zbirali precej dlje!

Hvala vam, da ste mi omogočili dva nepozabna dneva, ki sem ju preživela kot prostovoljka pred upravno enoto. (Hvala tudi t(T)istemu, ki je priskrbel lepo vreme!) Srečanja z mnogimi znanimi in še več neznanimi ljudmi so mi potrdila, da nas je veliko, ki o družini razmišljamo podobno. (Ni nujno, da ima prav tisti, ki je najglasnejši …) Žal mi je le, da se nam niste utegnili pridružiti ob stojnicah. Brez skrbi – ne bi vas prepričevali ali silili k podpisovanju! Gotovo pa bi izvedeli veliko novega, zanimivega, neverjetnega; marsikaj takega, česar še niste vedeli – tudi o vašem delu in na vaš račun. Prav zanima me, kako bi se počutili med volivci, v odsotnosti kamer in mikrofonov, brez skrbi za dober vtis …

Zanimivo se mi zdi, da med ljudmi nisem zaznala kakšne omembe vredne jeze, ampak predvsem nejevoljo, čemu je potrebno toliko časa in energije zapravljati za povsem nepotrebne zadeve. Ne razumite napačno: nepotreben je bil tak družinski zakonik, še kako potrebna pa je njegova zavrnitev! Tako razmišljajo vsi podpisniki in še veliko več drugih ljudi, ki zaradi službe ali drugega dela v teh dveh dneh niso imeli priložnosti oddati svoje podpore.

Čeprav mi je žal, da ste mi prekinili nadvse zanimivo delo, mi bo odmor vendarle dobrodošel. V zadnjih dneh, polnih opravkov, poti, skrbi in priprav za zbiranje podpisov, se mi je namreč doma močno povečal nered. Tako bom po vaši zaslugi spet zlezla »za štedilnik«, med smrkave noske in pokakane ritke, h kupom umazanega perila in razmetanih igrač. In mogoče vam bo zaradi tega hvaležna tudi vsa naša družina. Ne kakršnakoli »družina« iz definicije novega zakonika, ampak ona »preživela«, brez kakršnih Slovenije ne bo preživela.

M. K., Vipava

Spoštovani!

Čestitam k takšnemu uspehu!

Vsem skupaj in vsakemu posamezniku, ki si je vzel čas in tega daroval za obstoj našega vrlega naroda. Res, hvala in iskrene čestitke!

Resnično upam in si želim, da bi ustavnim sodnikom z g. Petričem na čelu »odpadle luskine z oči«, kot so nekdaj apostolu narodov! Veselo in ponosno in neupogljivo pa tudi neustrašno naprej!!!!

Z. J., Ljubljana

Slovenci smo pokazali, kaj mislimo. Čas bi bil, da tudi naš vrh spregleda in se umakne. Srčno upam, da bo naše sodstvo spoštovalo pravico naroda, da ohrani svojo narodnost in življenjske vrednote.

N. B.

Spoštovani g. Aleš!

Iskrene čestitke za izredno uspešno izpeljano akcijo zbiranja podpisov. Zelo smo ponosni, da smo lahko sodelovali v akciji, sicer zaradi službenih obveznosti nisem mogel biti prisoten direktno na stojnicah, smo pa zato v Logatcu in pa po internetnih povezavah sprožili močno akcijo agitiranja za podpis k referendumu. Mislim, da so dobili dotični ljudje močan signal naše odločenosti, da se borimo za družino.

Sem oče štirih otrok in se mi zdi naravnost bolno, da smo prišli v situacijo, da se moramo boriti za obstoj največje kvalitete, ki jo premore normalna družba.

Ker ste v tem boju združili zelo močno zdravo jedro slovenskega naroda, bi bilo tudi prav, da razmislite o možnosti, da to silo povedete tudi na vse bolj bližajoče se volitve v državni zbor. Prepričan sem, da bi pometli z večino sedaj obstoječih levih strank.

Še enkrat čestitke in gremo naprej v nove bitke!

S spoštovanjem,

R. A.

Najprej bi se zahvalil vsem, ki ste žrtvovali svoj čas, znanje in še kaj za dobro naših otrok pa tudi naše države. Zahvalil bi se vsem, ki so prišli oddat svoj glas še posebej starostnikom. Prav posebno pa so me presenetili nekateri, ki so kljub svojemu levo usmerjenemu prepričanju oddali glas za zdravo pamet. Bravo! Točno to potrebuje naša Slovenija.

M. V.

Pozdravljeni!

Velika zahvala gre VAM IN OŽJIM SODELAVCEM, ki ste morali prenašati neresnice in umikati vsa polena, ki so jih metali pod noge. Glavno breme je bilo na VAŠIH ramah.

H V A L A !

Lep pozdrav,

F. R.

Spoštovani!

Obljubim, da se bom potrudila nagovoriti kar nekaj prijateljev in znancev, da bodo dali podporo na upravni enoti v podporo civilni iniciativi za razpis referenduma.

Kar se pa finančne podpore tiče, vam pa, žal, povem, da je to nemogoče. Sem upokojenka in sama globoko v limitu, /koristim limit za preživetje/ in finančne podpore ne zmorem dajati.

Se pa sprašujem, kje je pa zdaj tisti 'gospod Erjavec', ki je obljubljal pokojnino 1.000 eurov. Saj jaz mu nisem verjela (beri: nasedla), so pa pametnjakoviči, ki so mu vpili 'aleluja' in volili DESUS. Če bi imela 1.000 eurov, bi, odkar sem vdova, komaj pokrivala mesečne tekoče izdatke, tako pa je, kot je.

Še dobro, da je tako!! Bogu hvala!

Obljubim, da bom na upravno enoto usmerila kar nekaj oseb, takoj, ko bo to omogočeno.

Lep dan in vse dobro!

M. B.

Spoštovani,

čestitam vam za dosedanje opravljeno delo in vam želim uspeha tudi v prihodnje.

Če nam boste (kar verjetno boste) pri zbiranju podpisov za referendum dali možnost elektronskega podpisa (prek upravnih enot), predlagam, da zaprosite vse, ki bi izkoristili to možnost, da vas s tem tudi seznanijo. Tako boste imeli boljšo in bolj zanesljivo evidenco.

Lepo pozdravljam,

T. Ž.

Spoštovani!

Iskreno vam čestitam in želim tudi za naprej toliko hrabrosti, požrtvovalnosti, vztrajnosti …

Vsaka čast!

Naša zahvala ne pomeni prav veliko, Bog je tisti, ki vaš trud vidi in nagrajuje!

Veliko božjega blagoslova!

I. S.

Družina - oče, mama, otrok - je vseeno še največja dobrina na tem svetu. Le kaj se je zgodilo Kresalovi, da si mora v takšni družbi iskati zadoščenje in spoštovanje in na tako obupen način. Verjetno je le v tej družbi enaka med enakimi. Tolažba je pa čeprav tako skromna, da ne rečem sramotna.

Hvala za vaš trud in lep pozdrav!

M. G.

Spoštovani g. Primc,

Zahvala gre predvsem Vam za vztrajno in odločno držo in obrambo največjih vrednot.

Še naprej 100% stojimo za Vašim delom.

Želimo vse dobro,

Družina K.

Spoštovani Aleš in ostala ekipa,

zahvaljujemo se vam za vaš trud v boju za tradicionalno družino in vam želimo prijetne počitnice.

Držite se še naprej!

družina Č., Kranj

Pozdravljeni!

Bogu hvala za razsvetljenje ljudi, da se jih je toliko podpisalo! Čestitam! Hvala vam za vaše narodno in zgodovinsko pomembno požrtvovalno delo. Bog vedno izbere prave in goreče ljudi in jim daje moči.

In tudi vam želim srečne poti in vesele blagoslovljene počitnice!

A. K.

Dober dan.

Že dolgo spremljam vaše delo in, kolikor zmorem, sodelujem v akcijah.

V torek sem bila na shodu in moram povedati naglas: ponosna sem na vse nas, ki smo si upali priti in se izpostaviti; ker to ni lahko. Ni lahko zahtevati zase, kar ti pripada, ko ti pa tako mnogi dopovedujejo, da nimaš prav in da si tega ne zaslužiš. Pa SI zaslužimo primerno okolje! IMAMO pravico do svojih vrednot (ki v resnici veljajo prav za vsakega človeka). Božji Previdnosti sem hvaležna za moč Sv. Duha, ki nas obdarja z modrostjo, da nas usmerja na poti proti pravemu družinskemu zakoniku. Menim, da zelo dobro napredujemo.

Še posebej pa zahvala g. Primcu za njegov pogum in pripravljenost, izpostaviti se v našem imenu. Hvala za vložena čas in energijo; všeč mi je, ker nastopa umirjeno, ampak trdno zasidran v svojih prepričanjih; odločno in neomajno se bori za tisto, kar nam pripada. Všeč mi je bil njegov govor na shodu - jasen, odločen, nedvoumen, bobu je rekel bob. HVALA, ker se darujete v našem imenu. Resnično gre za veliko stvar. Hvala za ta zgled - mislim, da nagovarja mnoge. Mene ste zagotovo.

HVALA vsem, ki se darujeta za ta cilj, pa vas ne vidim. Vem, da je gotovo mnogo "nevidnih" sodelavcev. Vedite, da smo vam hvaležni in da vas podpiramo.

Božji blagoslov naj vas vse spremlja še naprej.

Ž. K.

Spoštovani,

zahvaljujem se vam za vaše delo, ki mi vliva upanja, da je v Sloveniji dekadentnost predvsem v krogih okrog korita, še posebej politične oblasti, ter da gmajna vendar še premore nekaj zdravega razuma v zdravem telesu. Vaše dragoceno zavzemanje za tradicionalne vrednote v družbi in zavidljivo število Slovenk in Slovencev, ki vam sledimo, je pripeljalo do točke, kjer se bi bilo prav vprašati ali naj se gibanje preoblikuje v stranko ali listo ter sodeluje na volitvah.

Želim vam veliko moči in potrpljenja, da boste vodili skupino v prizadevanju, da se izvlečemo iz močvirja nazaj na kopno. Hvala vam, da se izpostavljate in prejemate udarce za nas in zagotavljam vam, da bi jih bili pripravljeni tudi mnogi med nami.

Vere in poguma!

A. L.

Včeraj smo prišli z veseljem na demonstracijo družine, shod pred parlament. Sedaj spremljam objave dogodka v medijih. Realnost je žalostna. Zgleda, da moraš publiciteto iskati z granitnimi kockami in razbitimi šipami. Glede tega se je včeraj porodila ideja, da v primeru sprejetja zakona spet pridemo pred parlament z zalogo uporabljenih plenic. Skupaj z otroci jih simbolično zmečemo pred vrata parlamenta.

Lep pozdrav, M. S.

Vsaka vam čast!!! :)

Veliko vas je na prizorišču, še več in ogromno pa nas je v mislih in tudi molitvi z vami!

Dobrim je z dobrim poplačano!!! :)

LP

M. K.

Spoštovani!

Včeraj se je naša družina (6) udeležila shoda, prijetno smo bili presenečeni, ker je bil res prijeten dogodek. To nam je vzelo celo popoldne, a nismo obžalovali. Hvala, ker nas podpirate.

LP

B. B.

V celoti podpiram vsa prizadevanja civilne iniciative in bi bil danes z družino z veseljem z vami pred parlamentom, vendar mi oddaljenost in druge obveznosti tega ne dopuščajo. Veliko uspeha želim vsem pri teh plemenitih prizadevanjih.

A. V. iz Dravograda

Pozdravljeni v Gospodu!

Včeraj smo bili skupaj pred DZ in moram pohvaliti vašo organizacijo shoda. Lepo je bilo, posebej še zaključek pri sveti maši.

Danes pa sem v Žurnalu na 14 strani prebrala komentar Grega Zakrajška, ko v en koš meče nestrpnost ... in zapiše: CI je kljub grozljivim dogodkom organizirala shod ... Posebej zadnji odstavek, v katerem nas označi, da podpiramo kulturo nasilja. Potem sem si ogledala prispevek POP TV-ja, ki je še bolj sprevržen. Toliko, da ne rečejo, da smo mi organizirali napad na prikazanega tujca ... Kako lahko je zavajati danes ljudi.

Tudi RTV SLO je bolj provocirala s prispevkom, kot prikazala dejanski pomen shoda. Pa nič zato. V Svetem pismu piše, naj se ne vznemirjamo, kadar delamo dobro in nas drugi zato obrekujejo, napadajo ... Bolje je, da nas napadajo, ker delamo dobro, kot če bi govorili o nas, ko bi delali slabo.

POGUMNO NAPREJ!

Iz Slovenske Istre T. S.

Spoštovani!

Hvala za lepo prireditev, nagovor in kulturni program. Upajmo, da bodo vaša prizadevanja uspešna in ne bo sprejet sporni zakonik. V primeru sprejetja pa imate veliko podporo za izvedbo referenduma. Želim vam uspešno delo naprej.

Lep pozdrav,

J. Z.  

Pozdravljeni!

Pa smo tam. Sedaj so se na stran "narobe zvezanih" postavili še mediji, še pred njimi pa učitelji.

V mislih imam dnevnik Žurnal24, kjer so v članku "Učiteljica, poročena z žensko" izpostavili problem šikaniranja "narobe zvezanih" učiteljev. HALO! Učitelj bi moral biti glede tega neoporečen!

Cvetka pa je tudi v uvodniku, kjer piše: "Drugačni ne bodo izginili, večino je treba učiti, da se do njih vede spoštljivo. Zlasti v šolah."

Če je to družba, v katero se spreminja Slovenija, bom svoje otroke odpeljal IZ SLOVENIJE, pa čeprav jo imam nadvse rad!

Preberite in opozorite javnost!

LP,

A. H.

Spoštovani vsi, ki spoštujete tak zakon med možem in ženo, ki osnova edino uspešne in osrečujoče družine. Projektirane in ustvarjene z močjo Vrhovnega Arhitekta človeštva in vsega vesolja.

Ker se je t.i. "družinski zakonik" sprevrgel v sebično ideološko spačevanje izvorne stvaritve, ga POGUMNO, ODLOČNO ZAVRAČAMO. Oslanjamo se na Veleum in Velemoč Stvarnika!

Sicer vedno spoštujemo vsako človeško osebo, zavračamo pa dela človeške nebogljenosti, zlasti ko se skriva za položajem oblastnikov, ki so si avtoriteto, pridobljeno na volitvah, prisvojili na absolutističen vsemogočnežovski način.

POGUM! "NE BOJTE SE! AUDACEM FORTUNA IUVAT!"

Sledimo Arhitekta stvarstva, Stvarnika, ki edini ve, kaj je dobro za njegovo stvar!

J. K.

Vse od menjave vodstva na naši javni RTV opažam, da se poročanje vedno bolj nagiba v prid naši politični levici. V času prejšnjega vodstva se je vsaj na televiziji po moji oceni poročanje precej uravnotežilo. Kako je danes, bom dokazal. Prejšnjo sredo so v Odmevih obravnavali zaplet okrog enega izmed členov predlaganega družinskega zakonika. Pred pogovorom z gostoma v studiu je bil kot ponavadi uvodni prispevek, v katerem sta obe sogovornici zagovarjali stališče vlade. No, sem si rekel, najbrž so to naredili zato, ker bo v studiu samo nasprotnik zakonika. Ampak ne. Je to res uravnoteženo poročanje? Se zdi to pošteno do gledalk in gledalcev? Na splošno pa prevladuje v Odmevih zadnje čase kar trend, da je predstavnikom opozicije zelo težko priti zraven, če že, so v podrejenem položaju, saj je proti njim pogosto tudi voditelj. Ponavadi pa voditelji nadvse servilno kramljajo s predstavniki te naše nesrečne oblasti. Višek slaboumja je bil zame, ko se je ga. Širca lahko delala lepo, kako protinacistična in demokratična je. Ob tem pa domnevam, da je dr. Peskova zares ni smela pobarati, kaj pa primerjave naših politikov in njihovih družin z nacističnimi krvoloki. Saj se spomnimo kajne?

S spoštovanjem!

V. V.

Pozdravljeni!

Hvala za vaša prizadevanja pri ohranjanju družine. Z zanimanjem vedno preberem vaša sporočila, zraven pa se čudim, kako z lahkoto nekateri poslanci tako destruktivno delujejo v takih zadevah. Se sploh zavedajo, da so zrasli v družinah z očetom in mamo in ne z dvema materama ali očetoma? Včasih imam občutek, da hočejo uničiti vse, kar je dobro, vendar ne vem, zaradi kakšnega vzroka.

LP, R. K.

Srčno želim, da bo civilna iniciativa uspela zaustaviti norosti vladajoče garniture. Lotevajo se stvari, ki vodijo družbo v pogubo in rešujejo pomembne probleme družin na način, ki prav tako pelje v propad. In kaj dobrega lahko nastane iz tega. Nič in pogorišče.

A. V.

Še veliko uspehov (in čim manj dela) vam želim.

Lep pozdrav

J. Z.

Na svetlem soncu plod zori,

iz ljubezni moškega in ženske otrok se rodi,

mene pa vedno bolj skrbi -

kaj našim politikom v glavi se rodi.

Le malo jih v urejeni družini živi,

ker spol jim ne dela skrbi,

vse jim je ravno, kdo jim je ljubi,

o Bog njim pomagaj in Sloveniji tudi.

M. G.

Pozdravljeni!

Osnutka bele knjige žal nisem brala. Iz komentarjev in raznih pogovorov smatram, da je spregledana tudi domovinska oz. narodnostna državljanska vzgoja in da je premajhen poudarek vrednotam. Ali se motim?

Pri domovinski vzgoji, ali kakor že rečemo, tudi pri zgodovini, bi moral biti dan večji poudarek seznanjanju z rabo in vsem, kar sodi poleg, narodovih in državnih simbolov. Žalostno, da niti učitelji ne znajo pravilno izobesiti državne zastave in imajo tudi do novejše zgodovine in vrednot, pomembnih za družino, narod in državo, pišmevuhovski odnos, "kaj me briga, naj delajo tisti, ki so za to plačani ..." Novejša zgodovina, vse o osamosvojitvi Slovenije, bi moralo biti v učnih programih na začetku šolskega leta in ne na koncu, v maju, ko že zmanjka časa.

Vse te vsebine morajo bit nujno vnesene že v predšolsko vzgojo! Če lahko še kaj napravite v tej smeri, bi koristilo vsem nam, ki nam ni vseeno.

Hvala vam za vaša prizadevanja in lep pozdrav,

M. S.

Spoštovani člani civilne iniciative!

Vaša vizija, da je mogoče zaščititi družino in otroke pred razvrednotenjem, se je pokazala za pravilno. Z svojim delom ste veliko prispevali, da ni bil sprejet sporen družinski zakon. Pridružilo se vam je na desettisoče ljudi, ki jim ni vseeno, v družbi kakšnih vrednot živimo.

Vaš uspeh je še toliko večji, ker ste delovali s skromnimi sredstvi, večinoma pa delali prostovoljno in ob prostem času. To je dober zgled tudi za v prihodnje – vašo iniciativo vidim(o) kot zaščitnika vrednot naroda pri vseh poizkusih rušenja civilizacijskih pridobitev slovenskega človeka.

N. N.

Hvala za novice in Vaš trud!   Lep pozdrav,

G. S.

Pozdravljeni,

iskrene čestitke za dosedanje delo in vesele velikonočne praznike.

LP

S. Z.

Zahvaljujemo se za vaše neomajno vztrajanje za pravice in dobro slovenskih družin, predvsem najšibkejših otrok.

Naj vam Kristusovo Vstajenje da novih moči za premagovanje zla v naši družbi!

Aleluja!

Družina T. iz Celja

Zavrnitev Družinskega zakona

Zakon zagovarja vsa levica,

bo otrokom vzeta njih pravica;

državljan zato se vsak prebudi,

daj glas življenju, levico zgrudi.

J. R., marec 2011

Na referendumu ta amoralna oblast nima nikakršnih možnosti. Bolj ko trmari, bolj se zapleta in pogreza v lasten d..k. Priložnost za moralno očiščenje družbe, vsaj tistega dela, ki nam sedaj vlada.

Naj bo kljub vsemu sončen dan v naših srcih,

B. D.

Vesel sem vaše smelosti in dejavnosti, podpiram vas v prizadevanju za prave vrednote in verjamem v uspeh prizadevanja za dobro, ki je hkrati tudi koristno za vse človeštvo.

Lep pozdrav

A. M.

Pozdravljeni!

HVALA za vaš optimizem, za spodbudne besede!! Ker verjamete v svoj prav, se vam pridružujem tudi sama! Hvala, ker gledate naprej in vidite, kar je dobro!

Lepo praznovanje danšanjega praznika,

V. R., žena in mama 4 otrok

Kaj teh bedakov res ne more nihče ustaviti! Na bruhanje mi gre, kar počnejo. Bomo imeli še en referendum, če drugače ne gre.

Hvala za vaša prizadevanja.

P. Š.

Spoštovani gospod Primc,

ker sem si zvila nogo in ležim, pravkar spremljam sejo odbora. Doslej vas še nisem videla, še manj pa slišala. Ne morem se zadržati, da vam ne pišem in izrazim navdušenja nad VSEBINO, OBLIKO, NAČINOM ... vašega PODAJANJA. Trdnost, prepričljivost, iskrenost in posebni žar se čuti! Žar, ki ga prinese samo trdna vera in prepričanje v to, kar govoriš. Res sem navdušena!!

Za poslušalce je izredno moteče le šepetanje več oseb, ki se zasliši takoj, ko imate besedo vi in vam podobno misleči.

Preverite in opozorite!

Lep pozdrav,

V. B.

Spoštovani,

kot sem enkrat v preteklosti že pisala - hvala za vztrajnost, pogum in optimizem, ki ga v zgled vsem nam zastopate pri obrambi vrednot, ki bi morala biti za vsakega človeka (ne le kristjana) tisti temelj in minimum, od katerega se ne odstopa.

In ko sem danes prebrala Vaše zadnje obvestilo, ki kljub črnogledim napovedim, da bo zakonik relativno kmalu sprejet, vidi priložnost za uspeh - razveljavitev členov, ki so najbolj sporni, na referendumu, sem dobila spodbudo tudi zase.

Namesto, da se kar naprej pritožujemo, kako slabo je in se nič ne da, je bolj prav, da energijo usmerimo naprej in vedno se najde še kaka priložnost, da kaj spremenimo. Pa tudi če je to, celostno gledano malenkost - kup takih malenkosti pa lahko premakne marsikaj.

Veliko uspeha in blagoslova voščim Vam osebno in Vašemu delu pa tudi - ob današnjem materinskem dnevu - Vašim družinam.

I. R.

Z veseljem sem podprl vaše prizadevanje za ohranitev in zaščito družine v naši lepi deželici pod Triglavom. V priponki vam posredujem sporočilo, ki sem ga dobil po moji poslani podpori, v katerem se občuti posmeh in cinizem ga. Brede Pečan. Omenjena poslanka SD je dobila od mene tudi odgovor in upam, da ga je vsaj prebrala.

Upam samo, da taki in podobni ljudje, čez eno leto in pol ne bodo več izvoljeni v parlament, ker tam za odlično plačilo delajo strašno škodo našemu narodu ...

Lep pozdrav

S. K.

Pozdravljeni!

Spremljala sem sejo odbora in bila zgrožena. Vračamo se v najhujše svinčene čase.

Kar je najbolj grozno: ogromno ljudi podpira take deformirane predloge.

Borili se bomo!

Lep dan vsem mamam in očetom!

Mnogo uspehov,

M.

Matevž Frangež (SD): "Betoniranje namena družinske zveze, ko se država postavi nad človeka, je svojevrsten derivat fašizma."

Če je to res vaša izjava, potem dejansko nimate več stika s stvarnostjo. Po vaši logiki se država samo s tem zakonom postavlja nad človeka, kje pa so potem ostali zakoni??

Torej po vaši logiki, je ta zakon derivat fašizma, vsi ostali zakoni, ki pa so za človeka celo omejevalni in na nek način diktirajo način obnašanja in poslušnosti državi (vsi predpisi, ki prisilno uravnavajo obnašanje državljanov) pa ne!?

Ne gospod, če dobro premislite so država ljudje, ne pa vi politiki. In dobri politiki delajo v korist državljanov, ne pa v korist neke ideologije, sploh pa ne ideologije posameznikov in marginalnih skupin. Poleg tega pa je ravno fašizem znan po tem, da je na silo spreminjal vse dotedanje načine (naravne načine) življenja družbe. In če govorimo o derivatu fašizma, je to bil prav komunizem in seveda so blizu temu tudi nekatere sedanje odločitve vladajoče strukture sedanje oblasti. TOREJ NI BETOBIRANJE NAMENA DRUŽINSKE ZVEZE DERIVAT TEGA, KAR VI TRDITE, AMPAK RAVNO OBRATNO JE!!

Prepričan sem, da vi to veste in ste tako tudi prepričani, vendar delujete politično in ne naravno človeško. Žal niste vi krivi ampak tisti, ki so vas izvolili in vam omogočili, da delujete tudi proti njim samim!

Razmislite malo o svojih dejanjih in svoji odgovornosti do slovenskega naroda in vseh državljanov, ne samo danes ampak tudi v prihodnosti. Nekoč bomo za napačna dejanja vsi odgovarjali, pa vi to verjeli ali ne!

Lep dan in lep pozdrav in mirno spanje vam želim!

M. S., Maribor

Pozdravljeni.

To [onemogočen televizijski prenos seje Odbora 17.3.2011, op. ur.] je očitni dokaz, s kakšnimi nepoštenimi postopki bi radi dosegli, kar želijo. Govorijo kar naprej o transparentnosti in taka je njihova zakrita transparentnost. Kar ni vidno - na papirju lahko napišemo vse, tudi laži.

Po mojem razmišljanju sedanja garnitura in njihovi somišljeniki želijo zakonske zadeve prikazati v rokavicah na nepregleden in zavajajoč način. Pri tem ne izbirajo sredstev in načinov, s katerimi bi onemogočili vidno in slišno transparentnost dela komisije. Na papirju vsako neresnico lahko prikažeš kot "resnico".

Hvala za dosedanje delo.

F. R.

Pozdrav!

Z veseljem večkrat med tednom preberem vašo spletno stran 24kul.si. Super je, odlična je in trenutno v Sloveniji nima konkurence. Upam, da se bo nabor tematik, ki jih boste obravnavali še povečal ... lahko bi postali kar prostovoljni spletni časnik (bolj za šalo kot zares).

Opažam, da trenutno na spletni strani 24kul.si gostite zgolj Civilno iniciativo za družino in pravice otrok ... Gospodu Primcu se zahvaljujem za njegovo TRMASTO (v pozitivnem smislu) vztrajanje pri ureditvi družin, kakršne so omogočile razvoj današnje zelo razvite družbe. Sicer pa imam en majhen dodatek k njegovim argumentom ... V kolikor bi se istospolnemu paru rodil biološki otrok, bi to pomenilo, da je prišlo do nezvestobe v razmerju; pod pogojem da je bil spolni odnos sporazumen. Če bi že prišlo do izenačitve klasičnega hetero para z istospolnim, potem bi v primeru rojstva biološkega otroka istospolnemu paru le-to pomenilo takojšnjo ničnost "poročnih" zaobljub --- pod pogojem, da na policijo ni bila podana ovadba, da je bila/bil biološki starš spolno zlorabljen.

Še enkrat: SUPER STE!

S&LP JJ

Pozdravljeni!

Iskren Bog plačaj za vsako poslano novico, posebej sem vesela te zadnje in upam, da se bo delo v tej smeri razvijalo naprej!

Vsak dan molim za vas in prosim Boga za blagoslov na vaš trud in na vsako vaše delo.

Lep pozdrav!

E. P.

Pozdravljeni!

Moram vam pisati in povedati, kako sem zadvoljen, da lahko Aleš Primc ponovno sodeluje na seji državnega zbora.

Res čestitam in le tako naprej!

Lep pozdrav,

G. K.

Iskrena hvala vsem, ki se trudite za dobro.

Naj vas Gospod podpira - mi pa pridno sodelujemo s pobudami :)

Vse dobro,

B. Z.

Spoštovani!

Že nekaj časa opazujem vaš trud, kako zaščititi otroka pred raznimi izkrivljenim pogledom na ta izumetničeni svet.

Čisto slučajno ob prebiranju ustavnih določil sem naletel tudi na določilo 88. člena Ustave R. Slovenije, ki pravi takole: »Zakone lahko predlaga vlada ali vsak poslanec. Zakon lahko predloži tudi najmanj pet tisoč volivcev.«

Ste morda kdaj razmišljali, da bi v imenu pet tisoč volivcev vložili v parlament zakon o zaščiti pojma družina? Torej, kakšna skupnost se lahko imenuje družina ...

Menim, da v tej moderni dobi to ne bi smel biti problem, podpise bi lahko zbrali po internetu, kaj mislite?

Lep pozdrav,

A. P.

Pozdravljeni,

menim, da bi bilo v spodnjem primeru smiselno razmisliti o delu informacijskega pooblaščenca, ali res opravlja zaupano poslanstvo, s tem ko onemogoča določeni spletni strani objavo e-poštnih naslovov poslancev, ker bi to naj bil osebni podatek. Ti isti naslovi (vsaj kot je razvidno iz linkov pri SDS in SD) pa so javno objavljeni na spletnih straneh strank.

Seveda imajo zainteresirani s tem posledično več dela oz. težav pri kontaktiranju in komuniciranju s poslanci in sporočanju svojega mnenja ...

LP

S. G. Š.

Čestitke!

Veliko več ljudi vas podpira, kakor si mislite!

Kar korajžno naprej!

Lepi pozdravi s Primorske,

T. Č.

Spoštovani,

Sam sicer v akciji pošiljanja e-sporočil v DZ RS in na druge naslove nisem sodeloval, saj ne želim ogroziti svojega delovnega mesta v državni upravi, ne morem pa kaj, da ne bi izrazil ogorčenja nad sprenevedanjem informacijske pooblaščenke, ki je za Večer povedala tudi naslednje:

"Če je profesorjev elektronski naslov objavljen na spletni strani univerze, je jasno, da je namenjen komunikaciji s študenti, v druge namene pa le ob njegovi privolitvi, česar pa v tem konkretnem primeru ni bilo."

Upravičeno namreč predvidevam, da ti naslovi niso bili izbrani kar tako, ampak zato, ker so imetniki teh naslovov javno zagovarjali politično rešitev, ki jo želi na silo uveljaviti vladajoča koalicija, in so s tem torej aktivno posegli izven svojega pričakovano politično nevtralno vodenega učnega procesa. Zaradi svojih aktivnosti tako niso ostali več zgolj v komunikaciji s svojimi študenti, ampak so nagovorili vso javnost, zato pa tudi ima ta javnost vsaj moralno pravico, da jim odgovori, kaj si misli o njihovih političnih domislicah, zavitih v leporečenje o človeških pravicah.

S spoštovanjem

N. N.

Spoštovani!

Vesel sem vaših novic, četudi niso prijetne. Je pač stanje tako in prav je, da nas obveščate, saj moramo storiti, kar je v naši moči, da stvari spremenimo. V bistvu gre za celostno strategijo usmerjanja človekovega srca k čistosti v vsem, kar zadeva človekovo spolnostno razsežnost.

Rad bi vas samo opozoril, da pazite, da se ne bodo k vašim upravičenim in plemenitim prizadevanjem pripeli volkovi v ovčjih preoblekah - neonacisti in neofašisti. Dobro pazite! Tudi oni nasprotujejo praksam legebitre, vendar ne iz ljubezni do ljudi, ki so podlegli temu neredu, marveč iz sovraštva do njih kot ljudi - ki jih imajo za podljudi in izmečke in naj bi jih bilo po njihovem potrebno iztrebiti z obličja zemlje, da bi mogel preživeti nadčlovek. Takšna usmeritev je proti Božjemu načrtu vsaj toliko, kot je homoseksualna ideologija. Je pa najprej zavita v leporečje o naravnem redu, da bi zapeljala tudi dobronamerne.Takšen odziv pa ni vaša usmeritev, kajne? Vi hočete dobro tudi istospolno usmerjenim, ki so sprejeli protinaravno držo in s tem zlo, saj obsojate njihova zgrešena dejanja in napade na družino, mar ne? Kar pa ni iz ljubezni do bližnjega, tudi do sovražnika, pa ni od Boga. Da bodo vaša prizadevanja zares obrodila dober sad, morate paziti, da bo vaša drža ves čas ostala na spoštovanju Božjega načrta in učenju Cerkve.

Vztrajajte še naprej v dobrem in izognite se slehernemu zlu.

Mir vam bodi!

P. N.

Lep pozdrav!

Hvala, ker ste močan glas vpijočega v puščavi tega sveta.

Naj Vas Gospod se naprej obilno blagoslavlja pri vašem prizadevanju za vrednoto družine, ki je oz. bo osnovna celica slovenske družbe in tudi Kristusovega telesa - slovenske Cerkve.

B. S.

Spoštovani!

Nisem vas pozabila, čeprav se vam za praznike nisem mogla oglasiti. Naj se vam vsem, na pragu novega leta, najprej iskreno zahvalim za vse, kar ste storili v preteklem letu za dobro naših družin in otrok.

Vse, kar je resničnega in dobrega, pa je pod znamenjem križa, zato ta svet to zavrača, uničuje in ne sprejema, kakor ni sprejel Jezusa že od jaslic naprej. Vem, da ste dostikrat "na udaru", toda ne bojte se, vaše delo prinaša mnogim blagoslov in tega se veselite. Delo za druge zmeraj prinaša žrtve, vendar tudi večno plačilo in zmago nad zlom. Zato vam na pragu novega leta želim veliko poguma, moči in Božjega varstva, ter blagoslova za vaše delo in za osebno življenje. V molitvi sem z vami.

Lep pozdrav in vse dobro.

Z. P.

Pozdravljeni! Hvala za vsa vaša prizadevanja! Vso srečo tudi v prihodnjem letu, Vam in Vašim družinam!

Samo na kratko: To kar sem prebral o razmišljanju g. Umberta Galimbertija, mi je odprlo še en poguben vidik tega spornega družinskega zakonika, za katerega se tako energično potegujejo ljudje dvomljivega slovesa in morale. In sicer je to novi pokojninski zakon, ki je bil sprejet pred kratkim. In kako? Navedeni zakon tak, kot je bil sprejet, namreč preprečuje mladim po končanem šolanju dostop do zaposlitve in s tem zagotovitve lastne samostojnosti ter ustvarjanje svojih družin. V tem se navezuje na sporni predlog družinskega zakona, katerega očiten namen je uničenje družine. Že ob bežnem premisleku lahko vsak ugotovi, da bodo finančni in drugi učinki take zakonodaje negativni, saj predlagatelji vztrajajo, da bi delovna doba trajala čim dlje v starost, ne glede na vse posledice, ki iz tega izhajajo: padanje kakovosti dela in pešanje delovnih sposobnosti ostarelih delavcev, slabšanje zdravstvenega stanja in s tem naraščanje števila bolniških izostankov, kar bi še bolj obremenilo že tako obubožano zdravstveno blagajno in zdravstveni sistem itd.

V tem pa se skriva še prikrita želja predlagateljev po nečem, kar nujno sledi: da bi delovno dobo preživelo čim manj ljudi, s čemer bi pokojninska blagajna prihranila čim več denarja. Mlade, ki so šolanje končali, spravlja vse to v obup in brezperspektivnost, izgubo znanja in delovnih navad zaradi brezdelja, onemogočanje kariere in ustvarjanja lastnih družin. Med starši, pri katerih naj bi živeli in njimi pa ustvarja medgeneracijski razkol. Mladi se bodo počutili še bolj nekoristne in v obupu še bolj posegali po drogah in drugih oblikah samodestruktivnega vedenja. Več bo kriminalnih dejanj. Število samomorov se zaradi tega prav gotovo ne bo zmanjšalo, niti rodnost se ne bo povečala. Zato je tudi skrajno pokvarjeno, da predlagatelji te sporne zakonodaje ob vsem tem mlade ljudi spodbujajo k ustvarjanju lastnih družin. Otroci v družinah tako oropanih staršev ne bodo nikoli srečni!

Pozdrav, S. G.

Spoštovani!

Blagoslov in mir Novorojenega Odrešenika naj bosta z vami vsemi v novem letu 2011.

Upanje in veselje, ki ga On prinaša, naj vam daje moči za delo v novem letu kljub lažem in nasprotovanju v družbi. Hvala za vse delo in trpljenje za naše družine in naše otroke.

Družina Gartner

Spoštovani,

hvala za vaš trud, obveščanja in lepe želje.

Hvala, ker na Slovenskem prostoru dvigujete moralno zavest in prinašate upajne, ki ga tako primanjkuje.

Blagoslovljene praznike in uspeha v letu 2011,

G. S.

Hvala vam vsem, ki se trudite, tako javno, in zagovarjajte vrednote družine. Naj vas blagoslovi Bog med prazniki in vam da potrebnih darov za vaše delo v Novem letu.

Pozdravljeni, H. B., Vrhnika

Hala za voščilo. Tudi jaz vam želim miren Sveti večir, blagoslovljen Božič, ter veliko zadravja in veliko sreče pri uveljavlanju "morale" v novem letu.

M. H. J.

Spoštovani Aleš Primc, spoštovani sotrudniki!

Božjega blagoslova kličemo na vas vse, na vaše najdražje in na vaše pravično delo pri iniciativi!

Naj vam sveti Luč,ki je bila poslana...narodom, ki so prebivali v dolini smrtne sence...

Bog z vami!

Demšarji iz Škofje Loke

Spoštovani! Iskrena hvala vsem, ki se tako prizadevno trudite za prave vrednote, med temi pa je sigurno družina, ki jo sestavljajo mati, oče in otroci in nobena druga mešanica. Novorojeno Dete naj vam da moči in poguma, da bi še v naprej vztrajali na pravi poti. Obilo božjega blagoslova želim ob božičnih praznikih in tudi v letu 2011.

M. G.

Spoštovani,

hvala vam za vaše delo. Resnično, vaše delo vzporejam z akcija Rada Pezdirja, čeravno ni isto področje. Oboji ste naredili veliko za prebujanje tihe večine civilne družbe, ki nam ni všeč smer, v katero potujemo, vendar ne vemo, kaj in kako bi lahko naredili.

Glede nadaljnjih postopkov sprejemanja družinskega zakonika pa sem prepričan, da ga ne bodo sprejeli, preden ne bodo mogli preprečiti referenduma. In kako bodo preprečili referendum? Poglejte, predlog vladnih strank o referendumu o referendumu vsebuje novost, da naj referendumi ne bi odločali o človekovih pravicah. In verjemite mi, da če bo takšna referendumska zakonodaja sprejeta - adijo referendum o družinskem zakoniku! Bodite pozorni na to.

Lepe praznike vam želim,

J. G.

Lep pozdrav!

Že nekaj časa poslušamo razne razgrete razprave (čeprav v zadnjem času nekoliko manj) na temo Družinskega zakonika. Res je, da sem jih imela že polna ušesa, ampak to kar sem videla tukaj, me je pa kar malo pogrelo.

Zdi pa se mi prav nezrelo in omalovaževanja vredno, da s takimi temami bombardirajo že otroke v vrtcih. V tem ne vidim nobene potrebe, saj kolikor vem, še noben otrok v vrtcu ni napadel tako ali drugače spolno usmerjenih, prav tako pa se v vrtcih še ne dojemajo dejansko kot spolna bitja, tako da ne vem, kje vidijo potrebi po "vzgoji za strpnost" v vrtcih. Dejanje se mi zdi še toliko bolj obsojanja vredno, saj je vsakomur z osnovnim psihološkim oz. sociološkim znanjem jasno, da otroci na tej starostni stopnji ponotranjijo skoraj vse, kar se jih nauči v vrtcu, kar pomeni, da ima vrtec velik vpliv na razvoj posameznikove osebnosti in vrednot. Z uvajanjem literature in vsebin, kakršne navajate, torej očitno ne želijo doseči le vzgoje, temveč prevzgojo otrok, s čimer pa nasilno posegajo v osnovno poslanstvo večine strašev - to je v vzgojo otrok v skladu z lastnimi vrednotami in prepričanji. Če pa bi vzgojo za strpnost že na vsak način radi dosegli, zakaj ne začnejo s tistimi, ki jih je pri nas precej več kot istospolno usmerjenih in so tudi veliko bolj diskriminirani in zasmehovani, Romi in priseljenci iz republik bivše Jugoslavije, na primer. Prav tako ne razumem, zakaj aktivisti za pravice istospolno usmerjenih tako ostro napadajo heteroseksualno večino; mar delujejo po načelu pravice za vse ali nobenega?! Zdi se mi edino smiselno, da se nekdo, ki zahteva spoštljiv in korekten odnos do sebe, tako obnaša tudi do drugih. Velikokrat pa smo priče, da se te aktivistične skupine tega ne zavedajo ali pa se jim zdi kratkomalo nepomembno.

Sama načeloma ne nasprotujem njihovim osebnim nagnjenjem in mislim, da imajo do tega vso pravico, vendar bi morali tudi ostalim pustiti živeti v skladu z njihovimi prepričanji. Verjamem, da večina prebivalcev ne tako ali drugače napada istospolno usmerjenih zaradi usmerjenosti same, zato se mi zdi nepojmljivo, kakšne metode in primerjave uporabljajo za propagando svojega prepričanja. Če bi bili resnično tako napredna in toliko boljša skupnost od vseh nas "navadnih smrtnikov", mislim da bi se to moralo videti malo drugače.

Mogoče se na vseh področjih ne strinjam povsem z vami, vseeno pa občudujem ves vaš trud, ki ga vlagate v osveščanje ljudi in aktivno sooblikovanje zakonov, ki zadevajo nas vse. Podpiram vas pri vaših prizadevanjih in vam želim veliko uspeha pri boju za skupne vrednote.

R. K.

Dragi aktivisti!

Zaradi časovne naglice ne uspem vedno vsega prebrati. Vseeno hvala za pošiljanje novic. Sem vsaj v stiku s sedanjo situacijo. Tudi časopisov ne berem veliko :-) V glavnem, ko sem prejela ta članek o homoseksualni vzgoji v šolah, sem se spomnila, kako je to v Kanadi in Ameriki. Zaradi takšnih "malenkosti" (tako bi se verjetno izrazili reformatorji in prevzgojevalci otroških dušic) starši izpišejo otroka iz šol in ga sami učijo. Pisala sem diplomo o tem in lahko vam rečem, da so otroci zelo samozavestni, uspešni in samostojni. Kanada in Amerika tudi v tem pogledu nista več daleč. Ko nam bo enkrat staršem dovolj, bomo vzeli pač stvari v svoje roke. Škoda le, ker so nas tako naučili, da država že ve, kaj je najbolje za našega otroka ... Si lahko mislite? Koliko časa bomo še temu verjeli?

Mir in dobro!

A. P.

Pozdravljeni!

Redno spremljam vaše novice na 24kul.si.

Ob članku za ta radijski spot, da je potrebno ljudi brez posluha utišati, sem se pa zamislil.

A ni v Sloveniji nekako "poštimano" kar se tiče svobode govora? Kako lahko država financira spot, kjer dejansko nagovarjajo k tem, da je ljudem treba vzeti pravico do govora? Tega res ne razumem, kako je to mogoče. Samo moje razmišljanje.

Lep pozdrav in čestitam za vaše dobro delo,

G. K.

Spoštovani!

Ne moremo verjeti, kaj si dovoli Amnesty International Slovenije glede t.im. homoseksualnega »poučevanja« otrok v osnovnih šolah!

Podpisani ostro protestiramo in zahtevamo, da se tovrstna aktivnost takoj ustavi! To je čisto navadna diktatura moralne pokvarjenosti in to na račun davkoplačevalcev! Ravnatelje tistih šol, ki so to dovolili je treba poklicati na zagovor, ker so izdali zaupanje staršev.

Podpisi: N. Š., B. Š., K. Š., M. Š.-P., P. P., M. P., L. P., F. Š., K. Ž., A. S., P. S., S. F., B. K., M. Z., E. Z., A. Š., R. B., J. K., A. Č., J. Č., F. K.

Spoštovani!

V redu, kot pišejo, se je ta primer [da sta dva pingvinja samca v živalskem vrtu posvojila pingvinjega mladiča, kakor opisuje slikanica za otroke »In s Tango smo trije«, op. ur.] res zgodil. Naj bo, verjamem. Ampak, A M P A K, za božjo voljo, naj to statistično obdelajo!!!!

Koliko pingvinov se je v zadnjih XY letih izleglo v živalskih vrtovih in koliko izmed njih je "sad istospolne zveze"???

Kje imajo pogum, da bi resnici pogledali v oči????

Lep pozdrav, M. B.

V takšnem konkretnem primeru [izvajanja delavnic npr. po učbeniku Ljubezen je ljubezen brez vednosti in privolitve staršev, op. ur.] bi se moralo ovaditi ministra nato ravnatelja šole za zlorabo le te in naših otrok.

Na starše pa apeliram, da, v kolikor se je na šoli pojavilo takšno predavanje, v otrokovo dobro izpišejo otroka iz šole.

Jaz bi ga izpisala, pristojne šolske organe pa prijavila vsem možnim inštitucijam doma in v Evropi.

Bojim se, da se bo v naši ljubi državi kdo znašel in začel enačiti spolnost človeka z psi.

S spoštovanjem vas pozdravljam

M. G.

Tole me je pa zelo razkurilo! Pri otrocih se vse začne in neha. Ko je ideološko ogrožen otrok, postane starš napadalen in že dobi oznako nestrpen! Jaz sem ravno danes zjutraj gledala snov gospodinjstva za peti razred, s sinom, ki se je učil, kaj je družina ter oblike družin: razširjena (stari starši, stari in otroci), jedrna ter enostarševska. Z bolečino sem pomislila, da se bo to morda do takrat, ko bo v peti razred prišel moj najmlajši otrok, že spremenilo! Nujno je treba pritisniti na ministra; naj nekdo, katerega otroci so tak napad doživeli, napiše pismo ali nekakšen apel, ki ga bomo lahko drugi podpisali!

Predlagam, da vključimo tudi temo zdravstvene vzgoje v šolah, ki počasi kaplja v to smer in je trenutno (tako mi je povedala naša šolska svetovalka) v procesu prenove. Bila sva namreč močno pretresena, ko nama je najin otrok, petošolec, čustveno povsem zmeden zaradi tega, pripovedoval o vsebini obvezne delavnice (izvedene v okviru naravoslovnega dneva) o odraščanju. Tudi tam se je pritaknila ideološka razlaga: "Pred spolno nalezljivimi boleznimi te zaščiti kondom!" Ubogi fant ni vedel, kaj sploh kondom je, in ga je bilo zaradi tega sram. Nama še na misel ni prišlo, da bi morala s temi neumnostmi obremeniti desetletnega otroka, ki v svojih sanjarijah izumlja stroj za obranje jabolk, ne pa razmišlja o spolnosti in kondomih! Zame je to groba ideologija, saj ne pripadamo vsi odrasli temu kondomskemu gibanju, nekateri imamo čisto drugačne nazore, zastarele seveda, pripravljeni smo spočeti in roditi! Tudi mi smo žrtve nestrpnosti!

N. K. L.

Spoštovani,

malce prebiram te članke. Poraja se mi vprašanje:

Če zagovorniki Družinskega zakonika že toliko zagovarjajo poroke med istospolnimi partnerji in posvojitve otrok ... zakaj potem toliko tolčejo čez poroke heteroseksualnih parov?

Če smo proti porokam ... bodimo proti vsem porokam?!

Kar korajžno naprej! Zakonik na referendum!

LP

L. K.

Pozdravljeni!

Se zahvaljujem za vaše prispevke, obveščanja o zadevah, na katere "neodvisni" mediji pozabljajo, jih prikrivajo oz. jim tako ali drugače zmanjšujejo vrednost ali pa jo pri nekaterih stvareh potencirajo. Sem slabe volje, ko berem kaj se dogaja, še bolj sem pa zaskrbljen, ker mislim da še nismo dosegli dna ... Še največja beda pa je to, da smo si Slovenci to sami izbrali in da je še veliko ljudi, ki vse skupaj podpirajo. Očitno nam gre še preveč dobro, ma kakšna kriza neki. Medtem ko se po časopisih zbira denar, pa zamaški, da bi lahko starši plačali otrokom operacije v tujini pa električne invalidske vozičke, ministrstvo za zdravje daje denar za neke homo projekte. Adijo pamet. Je zanimivo, kako se stvar odvija, govorijo o nekakšnem redefiniranju družine. Se pravi, to, kar je delovalo od začetka človeštva, enostavno ne velja več. Mi bomo zadevo redefinirali in bo vse tako, kot je treba. Smo izobraženi, lepi pametni. Oh in sploh. Jim še ni v celoti uspelo uveljavit nekakšnih istospolnih družin, že imajo že nove ideje, stvar je treba nadgraditi. Zadnji trend je poliamorija. Baje so to nekakšne zveze, kjer se imajo vsi radi, mož ima ljubico, žena ima tudi ljubico, njena ljubica ima ljubimca in ta njen ljubimec ima ljubimca ... pa še kakšen bulmasif se najde v tej verigi ... Je že tako, da smo zvesti le tisti zadrti klerikalci, ki nismo dovolj pametni in lepi, da bi imeli še kakšno ljubico oz. še bolje, kakšnega lepega fantka.

Pri vsej tej noriji, ko se "redefinira" vse, kar je funkcioniralo tisočletja ... predlagam naslednje: dobro je znano, da veliko ljudi umre v letalskih nesrečah, zaradi padcev v gorah, pa iz čisto navadnih lojter ... In zakaj prihaja do tega? Odgovor: zaradi Newtonovih zakonov, seveda! Zadeva se da enostavno rešiti, zakone na novo redefinirajmo (ko jih je možakar pisal, ni mogel vedeti, da bo zaradi njegovih zakonov toliko ljudi umrlo v letalskih nesrečah) in jih reklamirajmo na jumo plakatih, učimo v šolah ... In se bomo lahko čez par let metali iz stolpnic, če priletiš z 10km/h na tla se ti pač ne more nič zgoditi. Če si preveč štorast, si kvečjemu zviješ gleženj, dobiš buško. Bomo pač še enkrat redefinirali newtonove zakone, če bo slučajno preveč bušk in zvitih gležnjev.

Lep pozdrav vsem skupaj in še veliko dobrih živcev pri vašem delu!

Lep pozdrav!

S. K., Škofja Loka

Pozdravljeni!

Redno dobivam vaša sporočila, ki izražajo vztrajno in neomajno argumentiranje v prid prave družine kot očeta in matere. Otroci, ki so velik dar, pa imajo pravico, da jih posvojijo le zakonci, mož in žena, in to iz nesebične in darovanjske ljubezni. Ta drobna bitja se ne morejo sama odločati o tem, zato je naša moralna, krščanska pa tudi čisto človeška obveza, da jih branimo in s tem preprečimo tako zlorabo. Kot mati štirih otrok in treh vnukov se sprašujem, kaj in kdo stoji za tem strašnim moralnim zlom, ki se plazi po naši domovini?

To moramo, zmoremo in smo dolžni preprečiti. Hvala za vsa vaša prizadevanja, za čas in sredstva, ki jih darujete. Bodite pogumni! Dobrota, resnica in pravica morata zmagati. Na našem področju, smo na mojo osebno pobudo organizirali okroglo mizo, seveda s prisotnostjo požrtvovalnega gospoda Aleša Primca. Sama sem zbrala veliko podpisov in jih v svojem privat centru še vedno zbiram. (Mislim pa, da bi bilo dobro organizirati ponovno okroglo mizo na to temo.) Tako bi ljudi, ki sicer ne vedo veliko o tem, neposredno spodbudili k razmišljanju.

Kot kristjanka pa predlagam, da se združimo v molitvi kot močna naveza ljubezni za dobrobit zdrave in močne družine. To bo velik prispevek ljubezni do naše lepe domovine. Domovina je zaklad, je zatočišče, je sprejetost, je identiteta, je vrednota. Vse to pa te lahko nauči pogumen in delaven oče ter skrbna, predana in ljubeča mama. Vse dobro in obilo božjega blagoslova, M. Ž., Pivka

Čestitam za vse opravljeno delo, stalno aktivnost in budnost, vzpodbude in srečanja…

Vidi se, da smo v tem letu res razgibali, povezali in marsikoga zelo, zelo osvestili…

Hvala za vse in naj bo delo še naprej uspešno in blagoslovljeno.

Lepo pozdravljam

M. Š.

Pozdravljeni! Z velikim zanimanjem spremljam vaša prizadevanja. Ker ste na nek način glas mojega mnenja, vam želim pomagati.

Face ste in korajžno naprej! lp D. V.

Spoštovani! Hvala za vaša prizadevanja. Tudi sama se trudim v svojem okolju, da ljudem pojasnim, za kaj gre. Mnogi razumejo, mnogi ne. Vsaka lepa beseda verjamem, da še vedno pravo mesto najde. Lep pozdrav iz Prlekije. M. P.

Spoštovani!

Nimam časa, da bi bil bolj aktiven v vašem (našem) prizadevanju za družino in vrednote, ki so večne.

Vendar se z vso družino in molitveno skupino s postom in molitvijo borimo z vami!

LP!

G. J.

Čestitam ob 1. rojstnem dnevu!

Podpiram vašo dejavnost.

Lp,

A. V.

Tale oblast je brezup. Popolnoma smo šokirani, da se vse skupaj dela samo v smeri urejanja zakonodaje za "lumpe", malega človeka pa se tepta. To je odraz tudi novega družinskega zakona, saj je otrok potisnjen v roke brezskrbnih in nadutih ljudi (ki sami nimajo niti ne otrok). Je sploh še možno upati, da se bo vendarle v nekaterih poštenih ljudeh, ki imajo moč, da se vendarle kaj premakne v smeri malih ljudi. Naj bo to vendarle odraz novega družinskega zakona. Želimo živeti v normalni družbi, kjer bo človek spoštovan, posebej pa družinske vrednote - mož, žena, otrok ali otroci. Tam ni levih ali desnih.

N.N.

Tako kot sem proti "ENO-umju" sem tudi proti "ISTO-umju". Resničen zgled t.i. "drugačnosti" in "strpnosti" mi predstavlja odnos moža in žene, torej dveh različnih spolov, ki si prizadevata za ljubeč in spoštljiv odnos, navkljub občasnim nesoglasjem, ki so neizogibna. To je pristno in temu lahko verjamem. In to bi navsezadnje morala podpreti zakonodaja, ki misli resno reševati Slovensko družbeno in družinsko situacijo v dobro vseh.

M. B.

Spoštovani!

Čeprav sem katoličanka, bi pozvala vse vas, moje sodržavljane, člane vseh cerkva in ver, katerim je klasična družina (naravna - oče, mati in otrok/ci) primarna in nenadomestljva vrednota in bogastvo, naj aktivno sodelujete v tej borbi proti rušenju družine, ki je temelj družbe in zagotovilo življenja naše vrste. Tudi mi, celoten narod, lahko gremo na cesto, če bomo izključeni iz razprave ki se tiče nas, naše bodočnosti in naše volje! To je problem, ki potegne za seboj neslutene spremembe družbe, ki pelje samo v propad naše celotne civilizacije! Množično se udeležujte, ne pustite, da manjšina drugačnih ob mogočni denarni pomoči bogatega interesenta, ki z denarjem želi kupiti svet in moč, razdira naravni potek življenja in nam narekuje zakone in način življenja! Še mi lahko gremo na ceste, če hočejo drugače misleči spremeniti naš red, ki za nas je svetinja! Pogum in pozdrav, pa borite se za to, kar je najlepše! Ljubezen in družina imajo vedno največje razdiralce!

T. G.

Spoštovani!

Znova prisrčna hvala za Vaša obvestila, saj z njimi podučujete, svarite, opozarjate, odpirate slepe oči in zavedene pameti.

Če ni človeku razloženo, bo pač sprejel edino zveličavno resnico določenih opcij in lobijev (SD - Senica, Črnak-Megličeva itd.), dnevnih časopisov in drugih sredstev javnega obveščanja, ki prevladujejo, zavajajo in "kulturo smrti" prikazujejo kot "IN", v redu ter demokratično.

Praktično edini jasno razložite stvari in to je ogromno. Če je človek opozorjen, se bo že znal obvarovati.

Hvala tudi za komentarje o pop ikonah (Madonna, Britney Spears), ki dirigirajo s svojim zgledom okus in smer mladih, mnogokrat zelo škodljiv.

N.N.

UŽALJENI!

Danes so povedali, da so v parlamentu užaljeni, ker ste prinesli s sabo napravo za merjenje časa pri šahovskih partijah. Gospa Andreja Černak Meglič se je naveličala vaše "nadležnosti".

Nadaljujte pogumno naprej in ne se meniti za izključevanje vaše prisotnosti!

Lep pozdrav

T. M.

Spoštovani,

oddajo [Piramida z gostom Dušanom Uršičem, op. ur.] sem si ogledala, ne vem prav, kje se te mize in pogovori odvijajo, je to na kakšni televiziji, vendar je trden dokaz, da ozadja delujejo, narekujejo in zapovedujejo, predvsem pa predlagajo v določenih trenutkih in dajejo navodila vsem. Kje so pa tisti neodvisni novinarji, da bi te konstrukte komentirali?

Kot so jasno dejali, vse je igra! Lahko te dvignejo in hvalijo, prav isti pa tudi podrejo in oblatijo.

Z nami je veliko stvari narobe. Ena največja napaka pa je, da ne znamo misliti s svojo glavo in ne vemo, kako privzgojiti to ljudem. Kot tudi to, da se morajo sami boriti za pravice, dvigniti svoj glas in jasno povedati: do tu nas še lahko vodite, ne morete nas pa naprej. Kraja je kraja, uboj je uboj in hvala za vse človekove pravice, če veljajo samo za nekatere izbrane.

V tujini ljudje verjamejo le 10-20% medijem, pri nas pa je prava obsedenost s poročili in poročanjem. 90% ljudi verjame poročilom, seveda imamo pravico biti obveščeni, pa so prav ti isti ljudje, ki učijo in zastopajo novinarje v tej oddaji izjavili, da ni nujno, da bi poročali o referendumu o družinskem zakoniku. Tudi ko je bila Janševa vlada izvoljena, so imeli po ukazu istih stavko?? Naključje ali scenarij? Znana je že naprej odločitev vlade in zakona, zato zberimo raje moči za vzgojo ljudi za drugačno bolj pošteno in pravično življenje.

LP

L. G.

Živjo!

Saj morda, pa ni slabo, da so vas izključili [Civilno iniciativo iz razprave o Družinskem zakoniku, op. ur.].

Ker če gledam skozi svoje oči, me vse skupaj le še bolj podžiga. Če do tega trenutka nisem bila odzivna na vaša elektronska sporočila (razen, da sem jih pridno brala), sem tokrat tudi sama (in tudi mož!) pošiljala maile na navedeno listo. (Mož je celo dobil odgovor enega poslanca, da se bodo potrudili narediti, kar je v njihovi moči). In, če sem do zdaj samo opazovala, bom zdaj bolj aktivna. Bolj ko ga biksajo, bolj nas podžigajo. In bravo vam, da pozivate k dostojanstveni "borbi", ker me ima včasih, da bi se razjezila ne preveč dostojanstveno. :)

LP

P. S.

Pozdravljeni.

Najprej bi se vam rada zahvlalila za vaš trud in dobro delo, ki ga opravljate. Ker sem na porodniški, imam malo več časa, da lahko spremljam po internetu, kaj se dogaja. Žalostno je, da bi celotno dogajanje kmalu šlo mimo mene, ker ni veliko informacij o spremembah Družinskega zakonika.

Potisnila sem svoje versko prepričanje na stran in se poglobila v sam zakonik in izjave enih in drugih strani.

Presenetilo me je, da se je vse skupaj začelo kot nedolžna ideja (možnost poroke istospolnih partnerjev - sama registracija ni dovolj?!), ki je prerasla v resne zahteve o možnosti posvojitve otroka in mehki medijski pristop z odobravanjem takega načina življenja. Iz TV ekranov in reklamnih panojev sta se smejali 2 ženski z otrokom, 2 moška s posvojeno punčko ... Vse skupaj je bilo zavito s pentljo, kako dobro situirana družinica so.

Zanimalo me je, kaj je zadaj. Prav zanimivo je, da so se začele pojavljati informacije o različnih donacijah in projektih, ki so bili financirani iz strani države in EU z enim namenom - propagirati istospolne usmerjene partnerje kot ena izmed sodobnih oblik družine.

Tudi oblikovanje izraza Homofobija je del načrta. Nihče ne mara, če mu prilepijo kakšen izraz (ki je napol žaljiv) - debel, počasne pameti, počasi misliš, neiznadljiv, obrekovalec ...

Kar naenkrat se je začel uporabljati izraz za drugače misleče - homofobik. Kaj pomeni homofobik? Pomeni, da se bojiš homoseksualcev in lezbijk, da si nestrpen do drugače mislečih ter da ne odobravaš njihovega načina življenja.

Res je, da se ne strinjam z načinom življenja, ki ga živijo. Ni pa res, da se jih bojim. Čeprav so zelo agresivni in netolerantni do drugače mislečih in živečih. No, če sem iskrena, sem si tudi jaz izmislila nov izraz - heterofobik.

Zanimivo je, da so se pri zagovarjanju novega Družinskega zakonika na isto stran postavili istospolno usmerjeni, izvenzakonski partnerji ...

Vsak se odloči sam, na kakšen način bo živel. Midva z možem sva se odločila, da se bova poročila in uredila svoj pravni status.

Zakaj se ljudje ne poročijo (izvenzakonci, koruzniki), hkrati pa zahtevajo enake pravice za svoje otroke? Je mar otrok kriv, če je nezakonski?

Zakaj imamo toliko enostarševskih družin? Ker je vsak straš prijavljen pri svojih starših z enim otrokom. Živijo pa vsi skupaj v svojem stanovanju? Zdi se mi, da je žal v velikih primerih zato, da dobijo višji otroški dodatek, prednost pri vrtcu ....

Istospolni usmerjeni raje terjajo spremembo zakona, ki bo prilagojena njihovem načinu življenja in jim omogočila privilegije (otroke), kot da bi sprejeli odgovornost za svoje odločitve. Moj način življenja ne omogoča reprodukcije otrok. Moja odločitev moja odgovornost.

Človeška narava je žal taka, da je lažje iskati krivca izven sebe kot pa se poglobiti vase in si naliti čistega vina.

Ne glede na to, v kakšni zvezi živimo, verjamem, da večina vaših bralcev verjame v naravne zakone in človeške vrednote, ki človeka dvigujejo nad žival in mu dajejo dostojanstvo.

Hkrati pa ne pozabimo, da kot imamo dolžnost plačevati davke, imamo tudi pravico, da dvignemo svoj glas. Žal smo v situaciji, ko je naš vrt potreben nege, saj ga je prerasel plevel. Naj bo to le prispodoba, da imamo vsi odgovornost, da zaščitimo družino (oče, mama in otrok).

Lep pozdrav,

B. Š.

Pozdravljeni v uredništvu 24KUL.si!

Hvala za vaša sporočila, ki jih res z veseljem preberem. Vsem iskreno čestitam za vaše požrtvovalno delo in vse napore. Ne ustrašite se, če je treba za resnico kaj trpeti, ali potrpeti. To je delež pri Kristusovem križu. On je rekel o sebi, da je Resnica. Ljudje še danes resnico pribijajo na križ, toda ta pot je edino prava, zato se za resnico splača trpeti, saj za resnico ni smrti, vedno znova vstaja in slavi zmago.

Kar ogorčena sem, da na jutrišnjo sejo niso povabili gospoda Primca. To je res znak, da je pri nas demokracija samo za nekatere. Ker pa so v manjšini se nam ni treba bati. Pomembno je, da bi stopili vsi skupaj, kajti samo v slogi je moč v ljubezni pa zmaga. Mislim pa, da se morajo ljudje zavedati kaj vse se dogaja v naši domovini in ne smemo dopustiti, da bi jo nekateri do kraja izropali, potem pa uvajali take zakone, ki so nam v pogubo.

Danes sem posebej pisala tudi ministrici Andreji Črnak-Meglič, ki si maši ušesa pred resnico. Enkrat bo morala stati pred Resnico, čeprav se jo sedaj otepa na vse možne načine.

Prejmite iskrene pozdrave z željo za vse dobro.

Z. P.

Pozdravljeni.

Čestitam vsem za vaše delo. Vlada je, kjub krizi, še vedno najbolj aktivna pri urejanju zakonodaje, ki bo tako ali drugače ščitila določene skupine. Kar je pozitivno, če bi le malce bolj poskrbela tudi za naše gospodarstvo.

LP, R. V.

Lepo pozdravljeni!

Vedno z veseljem prebirava vaš e-maile in sva vesela, da se kdo trudi v tej smeri. Spoštujeva in ceniva vaše delo, zato sva vaš logo dala tudi na plakate ob zaključku poletne pevske šole, ki jo vodiva.

Vsak na svojem koncu se vendarle trudimo za podobne stvari … veselje do življenja, vzgojo otrok in ohranjanje osnovnih vrednot našega naroda. Zakaj ne bi vedeli drug za drugega in se podpirali?

Želiva vam veliko blagoslova pri vašem delu.

LP

Š. in T. T. z družino

Spoštovani!

Iz čistega zanimanja sem se z dvema prijateljema odločil, da bomo v ponedeljek malo pogledali, kakšna je ta oddaja na tv3 z Jonasom Žnidaršičem: Trenutek resnice. Kot nalašč je bil gost na stolčku homoseksualec, blizu njega pa je bil za podporo se mi zdi njegov partner. Tudi sam nisem povsem razumel na samem začetku pravil, vendar gre se zato, da Jonas sprašuje gosta zelo osebne zadeve in potem mora gost odgovoriti resnico.

Zelo me je presenetilo, kakšna vprašanja sprašuje voditelj gosta, še bolj zanimivi pa so bila v ponedeljkovi oddaji odgovori.

Vem, da v boju proti sprejetju novega družinskega zakonika ravno ne more človek strokovno povzeti argumentov proti zakoniku iz take oddaje, vendar če imate možnost videti to ponedeljkovo (9.8.) oddajo, ki je bila ob 21:04, bi bilo vsekakor dobro.

Gosta, ki sta bila homoseksualca, sta odkrito govorila o tem, da večina homoseksualcev išče partnerja samo zato, da "poteši svoje seksualne potrebe", in podobna vprašanja.

Torej taki odkriti odgovori od homoseksualcev, ki želijo na vsak način prikazat, da so vredni otrok, ni ravno spodbujajoče za ta novi zakonik.

Ampak kot sem rekel, je oddaja.

Lep pozdrav,

G. K.

Spoštovani! Hvala za pogum in skrb za našo družbo! Vse preveč smo se navadili, da so celo ustavne pravice samovmevne! Pa ni tako. Mogoče bomo zdaj, zgroženi za nastalo situacijo (na svetovni ravni), stopili skupaj, se borili skupaj za vrednote in dosežke naše civilizacije in bi, skupaj z vsemi cerkvami, ustavili degradacijo klasične družine, ki nam edina zagotovi življenje in preživetje na tej lepi zemliji! Drugače se lahko zgodi, da bomo doživeli v naslednjih desetletjih še poroko med človekom in živaljo in celo posvojitve otrok, če bo skupnost harmonična in polna pozitivnega ozračja (ljubezni)!

Lep pozdrav, borite se, vsi vas podpiramo, pa več in več nas bo!

T.G.

Spoštovani,

Vztrajajte, ne glede na ovire. Podpiramo vas z molitvijo. Veliko moč ima dejavna molitev pravičnega. (Jakobovo pismo 5:16)

Marjan (oče šestih otrok)

Spoštovani urednik 24KUL.si in vneti vsi sodelavci civilne iniciative,

redno spremljam Vaše elektronske novice, občasno po Vašem napotilu tudi pošljem kako protestno pošto naprej.

Želim pa Vam izreči pohvalo za Vašo vztrajnost, trud in vsem prizadevanju za delo, ki ga opravljate, da bi naša država in družba ne postala "Sodoma in Gomora, v kateri ne bi našel Gospod niti 10 pravičnih več". In to zahvalo Vam izrekam v osebnem imenu in zlasti v imenu mojih treh otrok, za katere ne želim, da bi živeli in si ustvarjali družine v taki sprevrženi okolici in miselnosti, kot se nam zadnja leto na vsakem koraku vsiljuje, ko vrednote niso tiste temeljene iz 10-ih božjih zapovedi ...

Zadnje Vaše novice kažejo, da ste enako aktivni tudi v teh poletnih mesecih, ko je večina na dopustu, tako da res hvala za vztrajnost.

Vaše aktivnosti bom spremljala še naprej, obveščala druge in se po svojih močeh vključevala.

Vse dobro voščim želim in naj vas Božja previdnost varuje in daje dar modrosti in sveta za Vaše delo še naprej.

Pozdrav, I. R.

Spoštovani! Hvala za vaš trud, kateri nima primere v naši družbi. Groza me je, ko pomislim, kakšne zakone sprejema naša vlada in s čim se ukvarja. Dobivam občutek, da so naši funkcionarji v vladni koaliciji odraščali nekje med družbo popolnoma podivjanega sveta. Opozorila bi vse, ki hočejo biti "moderni", da gredo z velikimi koraki v napačno smer. Narava se vedno maščuje, to bi morala ga. Kresal vedeti, ne pa da koraka prva med protestniki, ki se borijo proti naravi. Verjemite, da se tujci delajo norca iz nas. Verjetno je bila pri vzgoji narejena napaka tudi pri njej, ker jaz jo malo pomilujem zaradi afer, v katere je vpletena posredno ali neposredno in vedno več jih je. Tudi v družini je polomija na vseh straneh. Nižje pasti naša država skoraj več ne more, zato se mi zdi posebno pomembno, da se postavimo v bran zdravim temeljem ene družbe in to je v prvi vrsti družina: oče, mati in otroci - svoji ali posvojeni ali rejenci. Ali zagovorniki tega zakona nimajo otrok ali srca ali zdravega razuma? Nekaj jim sigurno manjka. Verjetno nujno potrebujejo le volivce, pa ni važno, če je znanje tudi.

Lepo vas pozdravljamo!

M. G.

Spoštovani!

Čestitam vam in podpiram vaša prizadevanja za ohranitev pravic otrok do očeta in mame in preprečitev uvedbe novega Družinskega zakona.

Ker sem kot oče in novopečeni dedek samo laik na področju družinske zakonodaje, bom vaše delo podpiral po svojih močeh.

Lepo vas pozdravljam

V. Č.

Pozdravljeni,

Z možem sva trdno proti novemu predlogu zakonika; verjameva, da otrok ni pravica vsakega, da pa je otrokova pravica imeti očeta in mater. Kljub temu da sva podpornika 24kul in podpirava to iniciativo, naju pa trditev "Družino ustvarja otrok; če ni otroka, ni družine" vsakič znova prizadene, saj sama ne moreva imeti otrok. Morda nimava otrok, je pa on vseeno moja družina in jaz njegova, tako sva si obljubila na poroki, da "bo mož zapustil očeta in mater in se pridružil svoji ženi in bosta eno telo".

Hvala, da se ne bojite nikogar ter za pogumno zastopanje stališč večine Slovencev! Uspešno delo se naprej!

K.

Poroka med dvema moškima ali med dvema ženskama, mi je ravno tako, kot, da ne rabimo čebel. Kaj je posledica neoprašenih cvetov? Potemtakem lahko tudi človeški rod izumre. Poglavitna celica za obstoj zdravega človeštva je, da je možna skupnost - poroka, ene ženske in enega moškega. Vse ostalo je izrojeno. Poleg vse večjega nasilja v šolah, na ulicah in po svetu pa je po mojem mnenju to, da družinska celica izgublja na veljavi, da družina nima tistega pravega položaja v družbi, kjer je vzgoja otroka pomemben dejavnik, ki pripomore k zdravemu človeškemu odnosu. Zakaj se doživlja vse več nasilja, streljanja? Se nihče ne vpraša. Vzgoja je v družini, tista prava. Zato bi morala oblast stremeti k temu, da da pomembno vlogo tej celici, da ima čim več zdravih in normalnih državljanov.

N. N.

Homoseksualci zahtevajo nekaj, kar ni in nikoli ne bo nihova pravica. Ko bosta dva istospolna partnerja sposobna producirati otroka, tedaj naj se javijo za svoje pravice, prej pa je to ogrožanje pravic ostale večine in še posebno na škodo otrok, ki bi jim uveljavitev tega zakona lahko dodobra zmedel glavo.

Sprašujem se, zakaj sedanja vlada tako intezivno želi uveljavitev tega zakona. Se opravičujem, toda po glavi se mi poraja vprašanje, koliko je skritih homoseksualcev v naši vladi, saj si drugače ne znam razlagati takšne intentivnosti in trme NEKATERIH predstavnikov nasproti večini Slovencev. Ali pa je v ozadju kaj drugega, vsekakor nek skriti razlog mora obstajati za takšno intenzivnost in trud za uveljavitev tega sprevrženega zakona, za to aroganco vlade do davkoplačevalcev in večine Slovencev, katerega predstavniki naj bi bili!!!???

Je sedanja vlada predstavnik peščice ljudi ali pa večine Slovencev? Pa pošteno si odgovorite na to vprašanje.

K. K.

Ta teden sem bil v Nemčiji na znanstveni konferenci in po naključju sem kosil s profesorjem, ki živi v Kanadi, za katerega sem med kosilom izvedel, da je homoseksualec. Že dlje časa živi z moškim, Američanom, ki je tudi doktor znanosti in univerzitetni profesor, in pred šestimi leti sta posvojila dojenčka, dečka.
Pozneje, ko sem o pogovoru razmišljal, sem se spomnil, kako je rekel, da je on tisti, ki igra materinsko vlogo ... Pri tem je zvenelo kot samo po sebi umevno, da otrok potrebuje nekoga, ki predstavlja mamo.

Pomislil sem, da je lepo iz ust homoseksualca z izkušnjami pri posvojitvi otroka, ki se ga že 6 let trudi vzgojiti, slišati (čeprav med vrsticami) priznanje, da otrok potrebuje mamo. V primeru, ko ima otrok dva očeta, mora eden od njiju "po sili razmer" igrati žensko, materinsko vlogo, proti svoji naravi, ki je moška.
Vsak oče, ki je bil kdaj v situaciji, ko žene daljši čas ni bilo doma, zelo dobro ve, kako težko (nemogoče?) je otroku nadomestiti mamo.

Uroš Bole

Predsednica, ki vodi Odbor v DZ bi iz spoštovanja do vseh, najprej pa sama do sebe morala po takšnem izbruhu, kot ga je imela danes, takoj odstopiti. Zakaj ne smejo vsi vsega povedati (g.Primc pa tudi ostali, ki nasprotujejo Zakonu) Ko poslušam razprave o tem Zakonu, ne morem reči, da gre "samo" za dobro otrok. Pri alkoholikih se bojijo, da bodo otroci tudi alkoholiki. Kaj bodo potem otroci homoseksualcev? "Narod si bo pisal sodbo sam", mislim da je to rekel že Cankar. In če bodo homoseksualci in lezbijke vzgojili še več le-teh, kdo bo potem skrbel za reprodukcijo? Svet se pa res postavlja na glavo. Žal.

H. P.

Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu je konec junija zavrnilo zahtevo dveh homoseksualcev iz Avstrije da bi se poročila. Po mnenju sodišča Evropske države niso zavezane temu da bi morale dovoliti poroke homoseksualnih parov. Kot je sodišče pojasnilo svojo odločitev, se s tem, ko je zakonska zveza opredeljena kot skupnost moškega in ženske, nikakor ne kršijo človekove pravice, kot so zapisane v Konvenciji človekovih pravic in temeljnih svoboščin Sveta Evrope.

S to odločitvijo se ponovno jasno kaže zavajanje in manipulacija ministrstva in samega ministra Svetlika ob predlogu novega Družinskega zakonika. V predlogu zakona piše, da mora Slovenija zaradi zahtev EU uzakoniti homoseksualne poroke in nove oblike posvojitve otrok. Kot je razvidno iz sklepa Evropskega sodišča, temu ni tako. Zaradi takšnih neresnic bo minister moral resno premisliti, ali je še moralno kredibilen za opravljanje svoje funkcije.

V. G.

Slovenk in Slovencev nas je dva milijona. Precej smo jih pridobili in mnogi (vsaj v teh večjih centrih) ne znajo govoriti slovensko. Napnite ušesa. Z uvedbo zakona o enakopravnosti istospolnih partnerjev pa bo slovenski rod popolnoma izmrl. Je to interes te vlade? Glede na to, da se tudi v gospodarstvu vlada obnaša zelo čudno in uničuje vse po vrsti, je utemeljen razlog, da ji je mar za Slovenijo, še manj pa za ljudi, ki nimajo niti kruha. Ni ji mar za družine, uvaja "čudne" zakone v korist premožnim in istospolnim parom. Kdo je za tem? Narod sigurno ne. Oblast, ki zapostavlja najpomembnejšo celico, to je družino, ne more pričakovati napredka in tudi ne srečnih in zadovoljnih državljanov. Jaz (če se postavim v kožo otroka) ne bi bil srečen človek z dvema očetoma ali dvema mama. Žal ne. Pa ne zaradi Slovenceljnev, normalni ljudje takih skupnosti ne odobravajo, čeprav jih takšne zveze ne motijo. Naj ta vlada ne odloča v imenu otrok (jih ti sploh imajo otroke??-slabo kaže) in naj pustijo otroke na miru. Naj ti pari pridobijo otroke na naraven način. Saj tudi brez čebel ne bo več hrane, oziroma življenja. So v čebelnjaku samo čebele, ali so tudi troti. Pri nas v vladi imamo samo trote. Vsaj kaže tako. LP

N.N.

Parada ponosa je parada sramote! Naslednji korak vlade bo verjetno uzakonitev sodomije in še to ne bo dovolj. Spomnino se zadeve z bulmastri. Izgleda, da je že vse pospravljeno pod predpražnikom!

M. M.

Pozdravljeni!

Moje razmišljanje je, da se istospolno usmerjeni pri zahtevah za izenačenje z raznospolno zakonsko zvezo in s tem povezano možnostjo IMETI oz. DOBITI otroke sklicujejo na ustavo in vsakršne človekove pravice. Enako velja za samske ženske in moške, ki hočejo na vsak način (tudi z umetno oploditvijo) IMETI oz. DOBITI otroke. Treba jim je dopovedati, da nekatere pravice prevladajo nad nekaterimi drugimi pravicami in da s tem ni nič narobe. In tu gre za pravice otrok, da živijo v naravnih družinskih skupnostih. Pa ljubezen ali nasilje gor ali dol. Narava (ali Bog, saj je vseeno) si je pač zamislila svoj način širjenja življenja in to je treba vzeti za sveto in kot tako spoštovati. Že tako smo ljudje nad naravo naredili vse preveč nasilja. Geslo VSI DRUGAČNI, VSI ENAKOPRAVNI ima pač svoje meje.

Na primer, potem bi smeli tudi vsi tisti, ki so slepi na eno oko in imajo samo levo roko, zahtevati, da vozijo letalo (morda celo vojaškega lovca). Ali pa bi tisti, ki so brez obeh nog, zahtevali službo prometnega policista.

Pač tako je, če imaš določene omejitve (četudi zanje nisi sam kriv), določenih stvari NE MOREŠ imeti ali opravljati. Egoizem brez primere! Nič me ne moti, če živijo skupaj kot zakonci in imajo enake pravice kot zakonci. Ampak pri otrocih se pa mora zadeva nehati. Otroci so pač samosvoja bitja. Koliko nesrečnih raznospolnih parov doživlja travme in psihoze, ker eden ali drugi ni sposoben posredovati življenja naprej, pa ni zadosti otrok za vse te posvojitve.

Lep pozdrav,

B. M.

Spoštovani!

Glede na dejstvo, da je v Sloveniji veliko otrok, ki so nujno potrebni raznih vrst pomoči, še posebej v času gospodarske krize, in da država namesto njim raje namenja davkoplačevalski denar vzdrževanju raznih moralno vprašljivih gibanj in društev, ki se nemalokrat bavijo tudi s spornimi posli in ki hočejo vsiljevati svojo voljo večini, ravno s tem kaže svoj pravi obraz. S takimi in podobnimi dejanji je v popolnem nasprotju z moralno etičnimi načeli in načeli demokracije, o kateri predvsem vladajoče stranke očitno le govorijo. Kakšne družine pa imajo oni sami? So nam mar za vzgled? Če finančno in moralno podpirajo take razuzdance in marginalce, ki so praviloma še premožni, potem je na dlani dokaz, da jim za pravice otrok in socialno šibkih očitno ni prav nič mar. Tudi razprave v parlamentu potrjujejo to njihovo neiskrenost.

Oblast bi lahko odpravila kriminal in rešila marsikak aktualni problem, pa se očitno s tem ne želi spopasti.

Lep pozdrav!

S. G.

Spoštovani,

kot vedno odlični članki. Posebej mi je všeč (čeprav me njegova vsebina strašno žalosti - kje se najdemo!!!) članek o glasovanju naše države pri pritiskih na Nikaragvo in pri uveljavljanju homoseksualnega novoreka v mednarodnem pravu. Sicer pa se mi zdi, da je splav v Sloveniji absolutna sveta krava, v katero se ne sme dvomiti, kaj šele o tem govoriti. Mislim, da je tukaj naslednje področje vašega delovanja. Da ne bo samo RKC tista, ki bo govorila proti splavu.

Lep pozdrav,

J. G.

Spoštovani zagovorniki največje "bitke" za obstoj človeštva.

Vesela sem, da se toliko mladih zanima za družino oz. starševstvo med možem in ženo in se zamisli nad možnostjo, da bi nedolžen otrok imel dva očeta. Upam, da je vse več tudi istospolnih, ki začnejo razmišljati, da posvojitev otroka ni enodejanska igra, temveč je to mnogodejanka, s potrebo po pravi ljubezni in vzgoji o nastanku novega življenja, ki nam zagotavlja bodočnost oz. preživetje.

Nemčija je gospodarsko veliko močnejša in razvitejša od nas, tudi modernejša, pa so se odločili za zdrav razvoj svojega roda. Prosim, strnimo vrste in preprečimo poneumljanje in pogubo našega naroda.

Vam, avtorjem te pobude, se iskreno zahvaljujem in želim veliko uspehov pri nadaljnjem delu!!!

S spoštovanjem,

M. G.

Pozdravljeni!

Res hvala za Vaše delo in trud, saj ste v slovenskem prostoru praktično edini, ki ste stopili v bran družini in otrokom. Kmalu nas bi prepričali, da je istospolnost, igralništvo, pornografija, divje lastninjenje, kupovanje in izdelava orožja, potrošništvo, droge in vse sorte kriminala edina zveličavna oblika demokracije. Alternative skoraj niso podane ali da bi bil človek prav usmerjem.

Mi smo skupina ljudi, ki jim v prejšnjem režimu ni bilo dobro, v tem pa marsikomu še slabše. Vaš članek o tem, ali je homoseksualnost dedna, pa je žal mimo in zavajajoč. Kako je močan ta homoseksualni lobi in kje vse nima svojih lovk. Preberite si knjigo - dnevnik pokojnega pisatelja Ivana Mraka, kakšna imena boste notri našli - kap vas bo. Mnogi smo bili tarča in žrtve njihovih napadov in izživljanj. Poznamo mnogo ljudi, moških in žensk, ki so bili čisto normalno spolno usmerjeni, ko jih je zajel ta lobi in če so bili brez zaščite so postali sprevrženi in se ne moremo sprenevedati, da je to gensko. Imej otroka v takem okolju in boste videli, kakšen bo postal. V zelo negativnem okolju ti spreobrnejo gene – tudi druge stvari, ne samo homoseksualnosti. Če nisi zadosti odporen, če nimaš zaščite, podležeš in zboliš. In zakaj bi se pustili v Sloveniji buzarirati? Kdo nam bo pomagal in nas zaščitil in še od ogromno drugih stvari? Glede tega in za kogar je bil, je bil komunizem veliko bolj moralen. Zgleda da so v svetovnem vrhu ljudje, ki dirigirajo ta svet pokvarjeni in jim ne upa noben ugovarjati. Saj je zaščita družine čedalje slabša. Ali pa je to mogoče korak v smeri, ki jo opisuje Aldous Huxley v svoji knjigi "Krasni novi svet"? Vendar se ne bo obneslo, saj je homoseksualnost protinaravni princip in narava se strahotno maščuje. V bistvu je to poskus,da bi se legalizirala sodomizacija in naj si vsak prebere Sveto pismo o Sodomi in Gomori. Hvaležni smo za mnoge stvari, o katerih pišete, tudi ko ste pisali o napadu Mladine na A. Primca. Se je vsaj pokazal pravi obraz Mladine. A. Primcu kot tudi Vam želimo veliko uspehov in zaščite.

N. N.

Moj komentar na prispevek z naslovom "Pijan in z granitno kocko v rokah": KDOR JE BREZ GREHA, NAJ PRVI VRŽE GRANITNO KOCKO IN KDOR JE LAČEN, NAJ PRVI VRŽE JAJCE!

Vsakomur, ki ima otroke, se je gotovo že neštetokrat zgodilo, da se mu je ljubljeno bitje metalo po tleh v trgovini, ker je hotelo nekaj doseči (pa se je brž našla kakšna gospa, ki se ji je otrok zasmilil in je okrala starša, češ da je otroku treba usreči, če si nekaj močno želi).

Vsakemu staršu se je gotovo že zgodilo, da ga je otrok spravil v zadrego z nikoli potešenimi zahtevami, kaj bi rad imel, kaj bi rad jedel, kam bi rad šel, kaj bi počel ...

Kdo je tisti, ki mora videti, kje se je treba ustaviti? In kako ustaviti? Zame je zastrašujoč izid študenstkih protestov jasno znamenje, da je treba otroke ustaviti pravočasno. Sicer v njihovih očeh privilegij postane samoumeven. Danes je dobil darilo, jutri bo rekel, da je darilo njegova pravica. Danes je dobil tortico, jutri bo rekel, da mu tortica pripada vsak dan.

To se nam je zgodilo, ker smo dopustili, da so nam vcepili občutke krivde, če smo otroku postavili mejo in smo mu govorili o dolžnostih, ne samo o pravicah. Slišala sem, da je neki gostilničar dobil socialno službo na vrata, ker so njegovi otroci pomagali v gostilni! Češ da otroci ne smejo delati! In če bi sedeli v gostilni? Potem bi bilo pa vse v redu. Ker imajo pravico do prostega časa!

N. K. L.

Spoštovani,

vaše novice že kar nekaj časa dobivam, vendar, če sem poštena, jih nisem prav podrobno prebirala, ker delujem v civilni družbi na drugih področjih, za katera ocenjujem, da so trenutno bolj prioritetna za naso družbo. Naj dodam, da sem človek odprtega uma in iskrenega srca. To pomeni, da sprejemam vsako drugačnost z razumevanjem in strpnostjo. Tako tudi drugačnost v spolni naravnanosti.

Družinsko zakonodajo spremljam informativno in moje mnenje je (iz popolnoma lastnega prepričanja), da je v zakonu kritično le to, da lahko istospolni partnerji posvojijo otroke. Lahko razumem njihovo željo, vendar menim, da je prvenstveno treba zaščititi otroka. In tu nisem prepričana, da dejansko vemo, ali je to za otroka dobro ali ne. Zato se mi zdi, da s to odločitvijo nima smisla prehitevati evolucije človeka, ki se odvija po zakonitostih, ki nam kljub vsemu našemu razumu niso poznane. Še raznospolni partnerji si velikokrat želijo otroka iz egoističnih nagibov, ki se jih sicer ne zavedajo, ker večino ljudi še vedno usmerja ego, ne pa ljubezen do sočloveka. Zato tudi "normalni starši" naredimo pri vzgoji otrok toliko napak. Nevede in v veri, da delamo dobro.

Da ne bom predolga.

Danes sem si vzela nekaj več časa in pogledala članke na vaši spletni strani. Na svoje veselje sem ugotovila, da se je oglasil dr. Požarnik - vsekakor kredibilen zastopnik stroke. Njegovo mnenje velja upoštevati.

Kot sem dejala, se angažiram na drugih podrocjih in se bom še naprej. Predlagam vam, da se v svojem angažiranju usmerite na bistveno vprasanje - zaščito otroka. Brez ideološke podlage, temveč s strokovnimi podlagami in iskreno ljubeznijo do vseh otrok, ki so v 21.stoletju prepogosto predmet zlorab (celo od religije), izkoriščanja za najtežja dela, prodaje za prostitucijo ... Ne pozabimo, da dnevno umre miljon otrok od lakote, medtem ko se nekateri ukvarjamo s "problemom", kako na polici megamarketa izbrati izdelek, ki ga dejansko sploh ne potrebujemo.

Lepo vas pozdravljam,

M. Š.

Spoštovani!

Ne vem, ali sem ubral pravi naslov, toda v situaciji, v kateri se nahajam z družino, se pač lovim za vsako slamco v upanju, da nekako splavamo iz težav. Zagotovo nas je veliko takih, kot sem jaz, kot je naša družina, toda upanje umre zadnje, zato tudi mi upamo, da se bo kdo našel, ki nas bo razumel, ki nam bo morda priskočil na pomoč.

Smo sedem članska družina s petimi šoloobveznimi otroki, smo prejemniki socialne pomoči in tu in tam pomoči dobrih ljudi. Vemo, da smo Slovenci solidarni ljudje, vendar mi ne želimo izkoriščati dobrosrčnosti ljudi, temveč prosimo za pomoč. Kot sem že omenil, imamo v družini pet otrok. Veliko je potrebno, da se jim nudi vsaj najnujnejše, poleg tega je potrebno še veliko drugega. Da ne govorim, koliko je potrebno skoraj tedensko, ko pride otrok domov iz šole in pove, jutri moram prinesti toliko in toliko evrov za to in to, velikokrat se zgodi, da ostane otrok doma z lažnim opravičilom, da je bolan, samo zaradi denarja, ki ga nimamo. Zelo hudo je otroku dopovedati, da ni denarja, saj otrok težko to razume, vedno pride odgovor: »Ja, zakaj jaz ne morem iti, če gre celi razred.« Nimam razmaženih otrok, saj življenje, ki ga živimo, je prej tlaka kot pa življenje, vendar kljub besedam, ki jih dopovedujem otrokom, tega velikokrat ne razumejo, da pač nimamo, da se bojujemo s preživetjem. Ne nazadnje ni samo preživetje, tukaj so še druge obveznosti, plačilo položnic. Zelo bi bili hvaležni, če bi nam lahko kako pomagali, vem da je danes težko pomagati, posebno nekomu, ki ga ne poznaš, posebno v današnjih časih, ko je ogromno prevarantov. Mi nismo prevaranti, smo le reveži, ki se obračamo na dobre ljudi za pomoč. Da je res tako, lahko dokazujemo s odločbo iz centra za socialno delo o dodelitvi pomoči.

Še enkrat vas iz srca prosimo za pomoč, če le lahko.

Želimo vam vse dobro

A. G. (ime in naslov hranimo v uredništvu)

Pozdravljeni!

Glede problematike tega zakona bi opozoril na eno žalostno dejstvo. In sicer, da večina, ki sedi v našem parlamentu, nima izkušnje z dobro urejeno družino in si zato niti ne predstaljajo, kaj to pomeni. Če ne izhajaš iz dobre družine, kjer si imel izkušnjo dobrega okolja za svoj razvoj, potem ne moreš niti slutiti, kaj to pomeni, kar "naša stran" brani.

Smo v kruto induvidualistični družbi in če se dva egocentrika dobita in imata skupaj otroke, to še ne naredi družine. Če se dva rada imata, to še ne pomeni, da se imata rada.

Tudi drugače se pri trenutnih zakonih ne splača biti pošten in normalen.

V upanju na uspeh akcije vas lepo pozdravljam,

J.

Moje današnje mnenje je, da je otrok živa stvar, s čustvi, zelo občutljiv, ima rad mamico in očka. Ni pa kužek, ki bi si ga lahko privoščil vsak, potem pa z njim počel kar bi hotel, ga imel na vrvici, ali pa še kaj hujšega. Otrok je pomemben člen vsake družine, ne pa izpopolnjevanje pomanjkljivosti istospolnih skupnosti. Pri teh prepričevanjih o sprejemanju zakona o posvojitvah nikakor ne morejo sodelovati osebe, ki sploh nimajo svojih otrok (te so najbolj glasne), ker nimajo nobenih izkušenj niti kot mati, niti kot oče. Če pomislim na svojega otroka, bi mu nikakor ne želela, da ima dve mamici ali dva očeta (kar se mi zdi grozno) in sem prepričana, da bi tak otrok doživljal velike psihološke travme, ki bi imele daljnosežne posledice tudi pri kasnejši odrasli osebi. Nam Slovencem pa je interes, da imamo zdrave Slovenceljne in ne zavrte, ponižane, poteptane, zasramovane. To je ena velika sramota, da se nekdo odloča o otrocih, ki so že tako nesrečni, da morajo v posvojitev, poleg tega pa bi jih nekdo z zakonom celo porinil v okolje, ki si ga zagotovo noben otrok ne želi. To je bistvo, da sem proti posiljevanju z zakonom o posvojitvah.

N. N.

Spoštovani gospod Primc,

vam in vašim ožjim sodelavcem vsa zahvala in neizmerno spoštovanje za obilen trud, ki ga vlagate v priznanje družine, spoštovanju te institucije in za pravice otrok. Nerazumljivo je, da je potrebno toliko truda in dopovedovanja, da pri posvojitvah ne gre za pravice bodočih posvojiteljev, ampak za pravice otrok do primernih posvojiteljev. Nerazumljivo je, da si istospolni ne dajo dopovedati, da otrok ni trgovsko blago, ki bi ga kupil ali dobil v kakšni trgovini. Nerazumljivo je tudi, da si nekateri, ki ne morejo imeti otrok po naravni poti, ne dajo dopovedati, da jih pač ne morejo imeti. To me spominja na primer, ko bi oseba brez prstov hotela biti pianist ali nekdo brez nog tudi najbrž ne more biti baletnik. Bog daj, da bi ti nestrpneži, ti so zares nestrpni, končno spregledali. Istospolni ali drugi njim podobni v naši državi res niso diskriminirani, na vsak način pa hočejo več pravic ali nekaj, kar jim res ne gre, s tem pa se sami najbolj izpostavljajo in to brez potrebe, pri tem pa hočejo vsakega, ki drugače misli, pa čeprav nas je takih malo manj kot 100 %, blatiti in ga proglasiti za nestrpnega.

Želim vam veliko uspeha in sem prepričana, da mora vse, kar je dobro za družino in otroke, zmagati slej kot prej.

M. G.

Pozdravljeni!

Zelo soglašam z vami in sem malo starejša in zgodilo se je tako, da nimam potomcev. Pravkar pa mi je umrla mama, zato se vam iz srca opravičujem, ker nisem toliko dejavna z vami, čeprav sem vam že nekaj napisala in seveda podpisala peticijo in lahko tudi objavite v vašem glasilu. Vaša sporočila pa seveda vedno rada preberem.

Lep pozdrav in kar največ uspeha pri tem vam želi!!!

A. K.

Absolutno sem proti družini, ki ima istospolno mater ali očeta. Pa naj si takšna partnerja po naravni poti ustvarita otroka. Če jima uspe, potem pa naj ga imata. Le kam plovemo????

In še ena tema na račun naših otrok in družin , ki mene osebno zelo moti. Z evropskim delovnim časom bodo naši otroci postali samorastniki. Zakaj smo si jih ustvarili? Zato, da nam jih bodo vzgajale babice (zdaj še morda kakšna, ko bomo mi proti PENZIJI nič več, saj bomo delali do smrti), varuške in dobre tete?

Kaj bi dala za delovni čas od 6.00 do 14.00, pa da popoldne preživim s svojo družino, malo počasneje, kot so me prisilili zdaj. Potem pa ti še povsod perejo možgane, kaj vse naj bi naredil za otroke. Kdaj pa???? Pa to niso samo malčki, otrok te potrebuje zelo dolgo. Pa s tem nimam v mislih razvajanja.

Ta naša družba je protidružinsko naravnana. Zato pa imamo vsako leto toliko Slovencev več. Saj obstajajo še drugi razlogi, a tudi ta se mi zdi zelo pomemben. In koliko bi takšna sprememba stala državo???? LP,

S. R.

Pozdravljeni!

Čeprav nimam časa, de bi se posvetil branju vseh vaših prispevkov, imam vendarle simpatije do vaših stališč.

Tudi jaz čvrsto stojim za tem, da je edina naravna skupnost ljudi različnih spolov, saj edino tako lahko sproducirajo potomstvo.

Vse drugo je produkt sprevržrnega ljudskega uma. Živali žive normalneje od ljudi. Svetovni lobiji istospolnih skupnosti so dosegli že takšne rezultate, da se bojim, da ne bo nikoli več povratka nazaj.

Kar je še hujše, jaz mislim, da ni toliko nevarnosti v bigamiji, ki je sicer tako in tako na različne načine povsod prisotna.

Nekatere kulture jo uveljavljajo z zakoni, drugi pač skrivaj, saj tudi v najidealnejših zakonih marsikdaj pride do nezvestobe in si partner zaželi še nekoga drugega.

Mene skrbi nekaj drugega. Za sedaj se lahko poročajo istospolni partnerji, a ko bodo to povsod in povsem uveljavili, bo naslednji korak zahteva, da se človek poroči z živaljo. Morda se komu zdi neverjetno, toda, "Živi bili, pa videli".

To je res tragedija ter propad civilizacije in človečanstva.

A. Z.

Že nekaj časa se sprašujem, kaj bi istospolni in njihovi simpatizerji in podporniki radi dosegli s svojim odnosom do družine, se pravi odnosa med možem in ženo. Pred časom sem opazoval, kako se je nečak igral z daljinskim upravljalnikom za TV. Hotel je na vsak način odpreti prostor, kjer so spravljene baterije. Uspelo mu je. Čeprav je star le eno leto, pa še predčasno rojen, mi je pokazal, kako "zakomplicirane" naj bi bile v življenju rešitve. Niso zakomplicirane, ampak zelo preproste. Da daljinski upravljalec funkcionira, je potrebno imeti baterijo z nasprotnima poloma.

Zato postavljam vprašanje vsem:

Povejte mi, kako naj funkcionira daljinski upravljalec z baterijami ki ima vsaka dva plusa ali dva minusa?

P.S.: Upam, da baterije tega ne bodo vzele kot sovražni govor.

S. K.

Hvala za obveščanje. Skrbno preberem in razpošljem znancem in prijateljem. Vsi se zgražamo nad početjem naše vlade oz. odgovornih za najbolj občutljivo človekovo pravico imeti očeta in mater, katero nam je podarila narava, človek pa jo hoče prikrojiti svojim nagnjenjem. Največ govorijo o ljubezni do otrok prav tisti, ki jih sami niso hoteli imeti iz ekonomskih ciljev in nimajo razen "izprijeno lepih" besed ničesar, kar bi lahko dali otroku. Toliko pa govorijo o posvojitvah in o čustvih. Želodec se mi obrača, ko poslušam go. Potrato, ki "resnično" želi otroku dati "prave starše". Mnogo poročenih parov čaka leta in leta, da dobi otroka v posvojitev. Takšen otrok je lahko srečen, če dobi očeta in mater, da lahko odrašča v pravi družini. Le kje ima ta ženska in še nekaj njej podobnih razum?

Moji starši so poleg štirih otrok vzgajali še 17 tujih otrok . Nekateri so bili le nekaj let, nekateri pa so še danes, ko imajo že svoje družine, z nami tesno povezani. Večina so bili otroci alkoholikov in pretresljivi so bili začetki njihovega bivanja med nami.

Vsem istospolnim partnerjem bi svetovala, da sami dobro premislijo kaj pomeni imeti otroka, če ni tvoj in so čustva na prepihu.

Zahvaljujem se vam za požrtvovalno delo.

M. G.

Sem videl v oddaji "preverjeno" slučaj dveh žensk, istospolnih partnerjev, ki sta pravile, da bo prej mamica ena od njiju, kasneje pa še ta druga.....

Pa to sta vendar dve materi samohranilki, ki bosta živeli skupaj!!!!

Še nekaj bi dodal: niso samo kristjani proti temu novemu zakonu, ampak tudi mnogi drugi, jaz na primer sem 100% ateist.....

Lep pozdrav

S. P.

Moje mnenje je, da nikakor ne more v imenu otrok govoriti gospa Potrata, ki se je materinstvu odrekla zaradi kariere in niti ne ve, kaj je biti mati, še manj pa, kaj je otrok. Nikakor se ne postavljam samo v pozicijo matere, marveč predvsem in SAMO PREDVSEM na stran OTROKA, ki si želi srečno otroštvo ljubečih staršev. MATERE IN OČETA in ne očeta in očeta ali matere in matere. Družinska celica je sestavljena iz matere in očeta ter s tem spočetje otroka. Vse ostalo pa je neprimerno in ni naravno. Tako kot ne more biti luna namesto sonca. Družina je več kot le lepe besede. In vsak otrok si želi to, da bi živel v srečni družini matere in očeta. Okolica pa nikoli ne bo sprejemala drugačnih družin, kot jih želi ga. Potrata. Nikoli ni bila mati, ne čuti čustev matere in otroka.

N. N.

Spoštovani!

Že dolgo se pripravljam, da bi vam pisala, pa se mi je čas kar nekam izmuznil. Najprej se vam iskreno zahvaljujem, da mi pošiljate e-novice. Ko sem jih prvič brala, sem se razveselila misleč, no, vendar kakšne novice, ki nosijo nekaj zdravega, resničnega in konkretnega. Vesela sem vaše skupnosti, ki se zavzema za zdravo mišljenje in prave vrednote. Danes, ko je že vse postavljeno na glavo, je to zelo, zelo potrebno.

Poskusila sem narediti v to smer, kar mi je bilo mogoče. Zbrala sem kar nekaj podpisov in vam jih poslala, pa tudi druge sem prosila, naj se v to dejavno vključujejo. Z varuhinjo pravic pa sva imele tudi majhen "boj", saj je na moj dopis kar hitro odgovorila, čeprav sploh nisem pričakovala. Zgleda, da mora delati to, kar drugi hočejo. Nima pa poguma služiti temu, kar je resnično dobro. Če ne bomo imeli več poguma, nas bo peščica ljudi vedno po svoje vrtela. Spominjam se vas v molitvi in želim veliko poguma in Božjega blagoslova.

Lep pozdrav, s spoštovanjem!

Z. P.