19.07.2010

NINAMEDIA: 74,3% SLOVENCEV SE NE STRINJA S POSVOJITVAMI OTROK V HOMOSEKSUALNE SKUPNOSTI

V reviji Mladina je bila pred časom objavljena trditev, da ne obstajajo raziskave, ki bi govorile o tem, da javnost nasprotuje predlogu družinskega zakonika. Novinarka Tjaša Zajc je celo zapisala, da gre na portalu 24kul.si za manipulalacijo, ko trdimo, da večina državljanov in državljank ne podpira ideološko spornega Družinskega zakonika ... Prilagamo podatke javnomnenjskih raziskav NINAMEDIA, EUROBAROMETER in RM PLUS.

Deli z ostalimi

Ninamedia je opravila raziskavo med 20. in 22. oktobrom 2009 na vzorcu 700 anketiranih oseb. Rezultati so naslednji:

  1. 61,5 % anketirancev se strinja s trditvijo "Družino ustvarja otrok; če ni otroka, ni družine."
  2. 64,1% se strinja z opredelitvijo, da je "Družina življenjska skupnost staršev in otrok."
  3. 74,3% nasprotuje možnosti posvojitve otrok v istospolne skupnosti.

Rezultati so dostopni na portalu Ninamedia.si.

Eurobarometer - večina Slovencev in Slovenk za zakonsko zvezo in družino moškega in ženske ter otrok.

Evropska komisija je v svoji redni publikaciji Eurobarometer predstavila tudi informacije o tem, kako državljani Evropske Unije sprejemamo homoseksualne poroke in posvojitve otrok v istospolne skupnosti. Po podatkih zadnje analize se kar 83% Slovenk in Slovencev zavzema za pravico otroka, da je posvojen v zakonsko skupnost moškega in ženske. Prav tako pa se jih več kot dve tretjini zavzema za poroko moškega in ženske.

V Eurobarometru, ki vsebuje zadnje raziskave javnega mnenja glede uvajanja homoseksualnih porok in posvojitev otrok, večina Slovencev in prebivalcev Evropske unije nasprotuje legalizaciji istospolnih porok. Prav tako pa večina ljudi nasprotuje povojitvi otrok v istospolne skupnosti.

Več si lahko preberete v Eurobarometer 66.

Javnomnenjska anketa časopisa VEČER in RM Plus: Večina tudi ne podpira posvojitve otrok v homoseksualne skupnosti.

Večina vprašanih je proti delu družinskega zakonika, po katerem bi lahko tudi istospolno usmerjeni partnerji posvojili otroka. 38,2 odstotka vprašanih se jih je opredelilo za močno proti, 24,3 odstotka pa za proti. Za je slaba 14,3 odstotka, "močno za" pa 5,3 odstotka anketiranih. V "zlato sredino" (niti za niti proti) pa se pri tem vprašanju po navedbah Večera umešča 14,8 odstotka vprašanih. Neopredeljenih je pri tem vprašanju malo: le 3,1 odstotka.

Anketo je izvajalo podjetje RM Plus od 25. do 28. septembra. Anketirali so 700 naključno izbranih oseb, starih 18 let ali več. Vzorec temelji na aktualnem telefonskem imeniku in je obtežen tako, da je po spolu, starosti, izobrazbi in regiji reprezentativen.

Članek o anketi je povzet po spletnem portalu Siol.net