Stranski meni
- Preskoči ta meni
- RAZISKAVE, ČLANKI
- ARGUMENTI ZA OHRANITEV ZAKONSKE ZVEZE MOŠKEGA IN ŽENSKE
- PREDLAGANI AMANDMAJI K DRUŽINSKEMU ZAKONIKU
- KAJ LAHKO NAREDIM?
- E-novice 24KUL.si brezplačno
- PETICIJA "Za družino in pravice otrok"
- Odgovorni za življenje in prihodnost Slovenije
- 24KUL.si na Facebooku
- O nas
- Pogoji uporabe
- Doniraj in podpri delovanje 24KUL.si
- PRISPEVKI IN MNENJA BRALCEV
Zadnje objave
- Preskoci ta meni
- ITALIJA DOBILA ZAVEZNIKE
- Združenje MOČ: KAJ 'DELA' REJNIŠTVO V DRUŽINSKI ZAKONODAJI?!
- PREDSEDNIK SAZU JOŽE TRONTELJ O NEKATERIH IZHODIŠČIH DRUŽINSKEGA ZAKONIKA
- ODBOR BO DRUŽINSKI ZAKONIK OBRAVNAVAL V TOREK, 4. MAJA!
- KJE SO MEJE VAŠE POTRPEŽLJIVOSTI?
- NOVA SPLETNA STRAN O ŠKODLJIVOSTI PORNOGRAFIJE
- PRESENEČENJE: VLADA KONČNO UGOTOVILA, DA JE POTREBNO SPREMENITI DRUŽINSKI ZAKONIK!
- SABOTAŽA V DRŽAVNEM ZBORU!
- PREDLOG DRUŽINSKEGA ZAKONIKA UMAKNJEN Z DNEVNEGA REDA TORKOVE SEJE ODBORA!
- EVA IRGL: VEČINA JAVNOSTI NI NAKLONJENA DRUŽINSKEMU ZAKONIKU
- SDS Z DOPOLNILI, KI POSVOJITEV DOVOLJUEJO LE HETEROSEKSUALNIM PAROM!
- CIVILNA INICIATIVA PISALA BORUTU PAHORJU, DR. IVANU SVETLIKU IN POSLANCEM
- ŠENTJERNEJSKI PETELIN V ROKAH CIVILNE INICIATIVE
- CIVILNA INICIATIVA: DRŽAVNI ZBOR NAJ PREDLOG DRUŽINSKEGA ZAKONIKA UMAKNE IZ OBRAVNAVE
- PISMO BRALKE V REVIJI ONA: "KRI JE VODA?"
NOVA RAZISKAVA DOKAZUJE ŠKODLJIVE UČINKE TELEVIZIJE NA OTROKE
Otroci, ki so pri 29 mesecih starosti bolj izpostavljeni gledanju televizije, imajo kasneje v četrtem razredu več težav v šoli in slabšo zdravstveno sliko, pravi poročilo, objavljeno v majski izdaji pediatrične strokovne revije Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine.
Dr. Linda S. Pagani s kanadske univerze v Montrealu je s kolegi preučevala 1.314 otrok. Podatke je zbrala s pomočjo njihovih staršev, ki so vsak teden poročali o količini ur, v katerih so bili njihovi otroci izpostavljeni televiziji. Raziskovalci so nato ocenili poročila staršev in učiteljev o akademskem, psihosocialnem in zdravstvenem stanju, spremljali pa so tudi njihov indeks telesne mase (ITM) v četrtem razredu.
Ugotovili so, da v zgodnjem otroštvu vsaka dodatna ura televizije na teden do četrtega razreda povzroči sedem odstotno zmanjšanje sodelovanja v razredu, šest odstotno zmanjšanje dosežkov v matematiki, deset odstotno povečanje šikaniranja s strani sošolcev, trinajst odstotno zmanjšanje časa, ki ga otrok med konci tedna nameni telesni aktivnosti, devet odstotno zmanjšanje dejavnosti, ki vključujejo telesni napor, devet odstotno povečanje uživanja brezalkoholnih pijač in deset uživanja prigrizkov ter pet odstotno povečanje indeksa telesne mase.
"Dolgoročna tveganja, povezana z višjimi stopnjami zgodnje izpostavljenosti televiziji nam lahko skicirajo razvojno pot proti nezdravim dispozicijam v adolescenci," zaključujejo avtorji. "Razumevanje takšnih tveganj na ravni celotne populacije ostaja bistvenega pomena za spodbujanje razvoja otroka."
